Gå til innhold

Skriver / Skanner / fax / Kopi maskin


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
slenger meg på denne ;)

 

ser etter det samme

9647370[/snapback]

 

Det du KAN gjøre, er å erstatte det ødelagte hovedkortet du solgte meg...

litt dektektiv arbeid for å finne brukernavnet ditt her på forumet...

 

har gitt deg ganske mange sjangser nå til å gjøre opp for deg, både på mail og sms.. uten et eneste svar (du var veldig ivrig med å svare når du skulle selge det). Så det jeg gjør nå er å henge deg ut her som en selger man ikke kan stole på.

Bare for å oppdatere folket, Hr hølands_gutt her solgte meg et hovedkort med CPU som kom fint pakket sammen. Eneste problemet var at hovedkortet var så herpa, skruehull som var så hardt "tight'a" at lakken på hovedkortet var helt knust. Connectorer var knekt, pinner bøyd osv osv.

 

Jeg har gitt deg sjangsen til å gjøre opp for deg med dette hovedkortet. Det er ferdig pakket klar til å sendes tilbake!. Tok forøvrig bilder av kortet med engang jeg mottok det, filmet også hovedkortet når jeg prøvde det. Bare for å dokumentere litt :)

 

Dette er ikke over.

 

Richard

Endret av t0ffluss
Lenke til kommentar
Skjønner du er frustrert, men ikke stjel en uskyldig persons tråd for det.

Trur jeg klikker "rapporter"

9666254[/snapback]

 

jeg tror hardware.no hadde likt å fått vite dette... sikkert kjekt å kunne endelig finne noen som har uærlige hensikter på bruktmarkedet.

 

Jeg beklager at jeg tok kontakt via forumet. Men dette er den eneste måten jeg virkelig vet at jeg får personens oppmerksomhet! Ettersom hr Hølands_gutt ikke har tatt kontakt på alle mailene mine, heller ikke sms'ene jeg har sendt... jeg akter IKKE å sitte som taper i denne saken!

Lenke til kommentar
hvor mye må jeg ut med hvis jeg skal ha en farge skriver, jeg har 8-10 tusen og bruke på det her

9651274[/snapback]

 

Vel... Det eneste jeg har peiling på er Konica Minolta, og der er neste steg en fullvoksen kopimaskin om du er ute etter farger, som f.eks C252, skjønt den er på tur ut nå, generasjonsskifte til noe mer i retning av C451 rent designmessig. Nå må man selvfølgelig ikke ha finisher og en milliard mottagerbrett på dem heller, men markedsføringsavdelinger liker å ha bilder av det som ser mest fancy ut. Sånn rent prismessig får du rett og slett ringe til KM og høre hva de kan tilby deg, sannsynligvis en avtale hvor du betaler så-og-så mye pr kopi/utskrift, inkludert service på stedet osv...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...