Gå til innhold

Trenger et kabinett

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Lurer på om det er noen som har et kabinett til overs som jeg kan få??

Eller fåes kjøpt for en billig penge :innocent: Bor i Trondheim, så det må helst være noen derfra.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Ja, der folk levere gammle PC-er og andre ting

9647945[/snapback]

Ja, da mener du vel på en vanlig elektro butikk der man kan levere inn gamle vaskemaskiner, komfyrer, PC-er, tver og slikt?

Er det bare å ta seg en eller må man spørre de sopm jobber der først??

Skrevet

Det smarteste er jo å spørre, men returstassjonerskal være åpne for alle.

Bare du ikke roter, så tror jeg ikke det er noen som sier noe selv om du ikke har snakket med betjeningen i butikken først.

Skrevet
Det smarteste er jo å spørre, men returstassjonerskal være åpne for alle.

Bare du ikke roter, så tror jeg ikke det er noen som sier noe selv om du ikke har snakket med betjeningen i butikken først.

9648289[/snapback]

Okay ;)

Takker for den :)

Skrevet

Okay. Takker for alt av svar, men har fortsatt ikke helt fått svar på jeg lurer på. Er det lov til å ta med seg en pc fra returstasjonen eller ikke? Eksentron sier at det er lov, men cyclo sier at det ikke er lov! Er det noen som har Fått lov til å ta med seg en pc fra returstasjonen noen gang??

Skrevet

Ja, det er det mange som gjort. Det er f.eks. en egen tråd "For oss som liker el-retur" eller noe slikt. :) Personlig vet jeg dessverre ikke hvor returstasjonen er her hvor jeg bor :/

Goscinny ;)

Skrevet
Ja, det er det mange som gjort. Det er f.eks. en egen tråd "For oss som liker el-retur" eller noe slikt. :) Personlig vet jeg dessverre ikke hvor returstasjonen er her hvor jeg bor :/

Goscinny ;)

Takker så mye ;) Får vel ta meg en tur å sjekke. Tar bare en hvis det ikke er noen der å spørre :cool:

Skrevet

cyclo: My bad da, betjeningen på Elkjøp og Lefdal har kommet bort et par ganger, og de har sagt det er lov å plukke, men at jeg bare måtte huske å rydde etter meg. :)

Skrevet

Er da lov å ta fra søppel plassen?...

du skulle spurt litt før, før sommerferien blei jeg med læreren opp på søppel fyllinga for å kaste litt over 100 PC-er :Pkunne ta så mange jeg ville..

Skrevet
cyclo: My bad da, betjeningen på Elkjøp og Lefdal har kommet bort et par ganger, og de har sagt det er lov å plukke, men at jeg bare måtte huske å rydde etter meg. :)
Okay, da så :) Gjelder det bare elkjøp og lefdal der du er fra, eller over hele Norge. Er fra Trondheim :thumbup:
Er da lov å ta fra søppel plassen?...du skulle spurt litt før, før sommerferien blei jeg med læreren opp på søppel fyllinga for å kaste litt over 100 PC-er :Pkunne ta så mange jeg ville..
Heldigrisen deg! Men var dette i Trondheim? :!:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...