Gå til innhold

"Vis fram din setup"-tråden


Gjest Slettet+89234341

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+89234341
Kjører en Hp ipaq h2210, med core media player.

 

Hoho, tipper jeg har den mp3-spilleren med størst CPU (400Mhz Sledgehammer :cool:)

 

 

N800'en min matcher med 400mhz, mobilen ikke langt bak med 369 :p

 

edit: tror itouch kjører 400 óg

 

Damn... :ermm:

 

En dag blir det Htc touch diamond som mediaplayer, da skal jeg vinne denne kampen! :evil:

 

 

Cowon Q5W har 500mhz når jeg tenker meg om. Men man kan jo egentlig kalle en laptop for mediaspiller og vinne lett om man har den frakkeste laptopen

Endret av Slettet+89234341
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 3 uker senere...

Fikk en fiio hodetelefonforsterker i postkassa i dag, ble temmeli overaska over hvor liten den var!

gearfs3.th.jpg

 

Inntrykket etter å ha prøvd den pittelitt med DT231 og x31'ene er at den produserer litt mye romling etter min smak, men så er det vel i utgangspunktet ganske godt med bass i begge de to settene.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341

Fikk også min fiio, samme gjorde mange andre som bestilte. kommer en artikkel på anythingbutipod i løpet av dagen eller i nærmeste fremtid

Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...
  • 2 uker senere...

Ser jo med en gang at jeg ikke kommer til å få noe credz fra dere som mener "anythingbutipod", men jaja.

 

IMG_4162.jpg

 

Bruker mest iphonen når jeg tusler rundt, kobla med portaproene. Shufflen er grei å stikke i lomma for en joggetur, og nanoen bruker jeg på trening. 40 eller 20gb-gutta blir med på lengre turer, gjerne sammen de sony-hodetelefonene.

 

I tillegg til disse så vant jeg en creative muvo v200 en gang, den fikk søstera mi. (Hun ødela den ganske fort). Har også hatt en del andre iPoder av eldre generasjoner som har blitt solgt fortløpende. Har også en drøss andre hodetelefoner, en sennheiser jeg ikke husker navnet på, en del forskjellige greier fra sony, og en del forskjellige buds, inkl noen fra koss som jeg faktisk liker, men det meste er hjemme hos mor og far.

 

Neste kjøpet blir skullcandy double agent.

Endret av Alinoe
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341

touch til podcasts, a828 til musikk. s638 er inne til jeg får skrevet testen på abi, så skal den selges. clipen... er bare der xD de andre 4-5 jeg har liggende er billiggreier, zen stone og liknende møl

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341

Cowon spillere har en tendens til å være fulle av firmware feil. om du har unngått det har du vært heldig. En grunn til at de har gitt ut 20-30 firmwareoppdateringer til dsaken :p hadde en i 1,5 år mens den var ny, hang seg og klikka og var alt fra skrivefeil i menyene til at videoer fikk saken til å restarte. Etter det gikk jeg over til Sony spillere, stabile som fy - kommer med FW 1.00 og det holder

Lenke til kommentar

Det hvirker som de har fikset det nå. Det var vel når de var ganske ferske på markedet eller?

For noen kan menyene være litt tungvindte å bruke i forhold til andre spillere, men for meg som hører på en cd fra wn artist om gang funker det veldig bra.

 

Må vel kanskje legge ut bilder av min setup senere. Er ikke rare greiene. Håper på at den blir bedre etter jul :)

Lenke til kommentar

294367.jpeg

 

294369.jpeg

 

Har ett AKG K518 headsett, ett par Sennheiser CX 300 plugger, en iPod Classic 80 GB og en iRiver iFP 390t (256mb).

 

Bruker for det meste Ipoden med Sennheiser CX 300 headsettet, men når jeg skal på bilturer osv. bruker jeg iRiveren med Akg headsettet. AKG headsette bli også brukt til PCen, og virker utmerket. Ipoden har helt elendig lyd, er stor og tung og låst til iTunes. Derfor vurderer jeg å kjøpe en Sansa Clip 8GB, men har ikke penger akkuratt nå.

iRiveren må jeg åpne opp for å starte, så den er litt tungvindt å bruke. Det er også vansklig å få plass til nok musikk på den, med bare 256 MB plass. Hadde også en iRiver S10 før, som dessverre ble ødlagt. Savner lydkvaliteten, størrelsen, vekta og brukervenligheten den hadde.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...