Salemonsen_ Skrevet 5. oktober 2007 Skrevet 5. oktober 2007 Hei! Som topic sier så leter jeg etter et gladiator spill, Finnes dette til PC? Vet kun om et gladiator spill å det er til xbox/ps2 å det har jeg allerede (Gladius)
Hr. Jenssen Skrevet 5. oktober 2007 Skrevet 5. oktober 2007 Jeg kjøpte en gang et spill som heter "Gladiator: Sword of Vengeance". Det er noen få år gammelt nå, men det fungerer fortsatt godt nok. Kan på en måte sees på som et slags God of War 0,5. Langt ifra like bra, selvsagt, men noe à la samme type. Generelt sett et helt greit spill.
BigJaffa Skrevet 5. oktober 2007 Skrevet 5. oktober 2007 Her har du to gladiator spel. Gladiator: Sword of Vengeance Galadiators of Rome
Salemonsen_ Skrevet 5. oktober 2007 Forfatter Skrevet 5. oktober 2007 Jeg kjøpte en gang et spill som heter "Gladiator: Sword of Vengeance". Det er noen få år gammelt nå, men det fungerer fortsatt godt nok. Kan på en måte sees på som et slags God of War 0,5. Langt ifra like bra, selvsagt, men noe à la samme type. Generelt sett et helt greit spill. 9640903[/snapback] Så noen Screenshots av det, så helt greit ut. Skal se om jeg finner en demo. Hvis det er noen som vet om flere til PC så rop ut er dere snill:D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå