Mr.Anki Skrevet 5. oktober 2007 Skrevet 5. oktober 2007 (endret) Hei, Jeg har problemer med å få Trackmania Nations til å fungere i Vista. Jeg får bare opp denne meldingen når jeg skal starte spillet: Hva må jeg gjøre? Endret 5. oktober 2007 av Mr.Anki
Hunterz Skrevet 5. oktober 2007 Skrevet 5. oktober 2007 Du kan jo sjekke her Vet ikke om det hjelper, men finnes en del flere slike tråder på det forumet og.
AndreasGS Skrevet 7. oktober 2007 Skrevet 7. oktober 2007 funker ikke hos meg heller. Tror ikke spillet funker i vista. Unions via steam funker da.
Piratpjokken Skrevet 7. oktober 2007 Skrevet 7. oktober 2007 (endret) I alle dager! BRUK FORUMSØK, JEG HAR SVART PÅ DET 3 GANGER! Og nå skal jeg quote meg selv.. et øyeblikk Edit: Men gjør det jeg sier da: Last ned trackmania, høyreklikk og kjør som administrator Last ned update, høyreklikk og kjør som administrator. Last ned star-force driver oppdatering Kjør trackmania(.exe) som administrator. Og det blir jo ikke enklere, trykk på knappen under feilbeskjeden din der det står noe om windows skal finne en løsning. Du har du driveradressen i fanget Endret 7. oktober 2007 av Petersk91
Matsemann Skrevet 7. oktober 2007 Skrevet 7. oktober 2007 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...&hl=+trackmania Der finner du lenken til Starforce. Dropp punkt en, det trengs ikke nå lenger.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå