Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

PC-en, skjermen, tastatur og mus fryser?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei jeg trenger hjelp med å fikse PC-en. Den fryser, tastaturet, musen og skjermen, det eneste som funker er å slå av PC-en ved hjelp av på knappen. Jeg har prøvd å koble ut cd-rommen, og ta ut en ram brikke, men ingen av delene funker:( . Noen som kan hjelpe meg :) ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du skrev

Jeg har prøvd å koble ut cd-rommen, og ta ut en ram brikke, men ingen av delene funker:(
hehe

Vel vel....et driver problem kanskje, oppdater alle drivere. Kommer du ikek inn i windows og den fryser før du får gjort noe så start opp i safemode.

Skrevet (endret)

Safe modus er en måte å starte widows på. Feks. når widows kræsjer så får du vanligvis ett valg om å starte i safemode/sikker modus. Windows vil da starte på en måte der ikke alle drivere og tillegsprogrammer som er i oppstart, blir startet. På denne måten får du en mulighet til å legge inn nye drivere og redigere oppstarts programmer for å bli kvitt problemet.

Edit : http://www.digi.no/php/art.php?id=115621

Endret av Cri
Skrevet

ok, tror ikke jeg trenger det. jeg får starta den helt fint, men det hender som sagt at den fryser, men tror du det kan ha noe med et nyinstalert grafikkort at det er instalert feil eller no ?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...