treigzak Skrevet 4. oktober 2007 Skrevet 4. oktober 2007 I det siste har jeg slitt med å finne en server jeg kan spille på uten at det fryser 20 sek eller mindre ingame, og blir tvunget til å forlate serveren pga connection problem. Det blir da til at jeg må finne en ny server å prøve på, og hvis jeg er veldig veldig heldig får jeg spilt på den som normalt, dog det er sjeldent. Er det et allment problem for tiden eller er det noe med min client?
Tacokrydder Skrevet 24. oktober 2007 Skrevet 24. oktober 2007 Er sånn til meg også. Av og til virker alt helt normalt, så plutselig skjærer alt seg. Og så går det ca 20 sek som du sier før alt fryser.
ekill Skrevet 24. oktober 2007 Skrevet 24. oktober 2007 Jeg har ikke noe problemer med det, og tror ikke det er noe vanlige problem som mange har!
Parapraxis Skrevet 24. oktober 2007 Skrevet 24. oktober 2007 Litt off-topic men noen som kan si meg hvor og hvordan jeg skriver inn en server-i-p i spillet? Får bare opp listen over servere , men kan ikke finn feltet jeg skriver inn mine egne addresser...
TronDoZY Skrevet 25. oktober 2007 Skrevet 25. oktober 2007 @ Jazzfudge Dra på "favourites" og trykk "add server" @ OP. Bare vent til din "steam-id" blir kasta ut av serveren (kan ta alt ifra 5min-10min) og så rejoiner du, da opplever du det ikke mer (har samme problem)
Eirikant Skrevet 25. oktober 2007 Skrevet 25. oktober 2007 Hadde dette problemet før, før jeg endret internett connections instillingene i selve steam til det riktige... det fiksa det iaf for meg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå