C2D Skrevet 4. oktober 2007 Skrevet 4. oktober 2007 Noen som vet noe om det er dx10 i Halflife 2: episode 2?
Nvidia_boy Skrevet 4. oktober 2007 Skrevet 4. oktober 2007 Tviler eg på siden Source-motoren er for DX7 til DX9 (om eg ikkje roter). Det nye i Epi. 2 er vel at skyggene blir meir dynamiske.
-Mr.T- Skrevet 4. oktober 2007 Skrevet 4. oktober 2007 De skal ha lagt til noe nytt med tanke på fysikken også, for de av dere som har sett traileren med metallbroa som bøyer og vrir på seg mens den faller sammen
Skagen Skrevet 4. oktober 2007 Skrevet 4. oktober 2007 (endret) Det var jo en stor nyhet at det var HDR i Episode One med en egen gratis demo (Lost Coast) og det hele, og HDR (som en nyhet i Source-motoren) er jo barnemat i forhold til DirectX 10. Hadde Source blitt oppdatert for DirectX 10 tror jeg vi ville fått servert noen spennende nyhetsartikler og slikt om det. Men siden det ikke har vært et eneste ord om endringer i Source-motoren tviler jeg sterkt på at det den er oppdatert for DX10. Endret 4. oktober 2007 av skag1
TCi Skrevet 4. oktober 2007 Skrevet 4. oktober 2007 Episode 2 vil ikke ha noen funksjoner som DX10 muliggjør. Vi har et eget forum for Half Life-serien. Jeg har også opprettet en informasjonstråd om Episode 2: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=840390 Flyttes til Spillforum - For de mest omdiskuterte > Half-Life
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå