Andeby Skrevet 4. oktober 2007 Skrevet 4. oktober 2007 I dag har jeg funnet ut at PTR 2.2.3 er åpnet! Jeg vet ikke noe om det enda, men her finner du kanskje litt info. Jeg har heller ikke fått testet dette, for jeg må åpne accounten min først. Hvis du finner ut noe om dette, som er verdt å vite, så kan du gjerne poste det her
fjeddiu Skrevet 4. oktober 2007 Skrevet 4. oktober 2007 Den har vert åpen lenge, men det har ikke gått an å kopiere premade chars Går det nå?
Killer_DT Skrevet 4. oktober 2007 Skrevet 4. oktober 2007 (endret) Det er ikke åpnet for premades for ptr 223, og det eneste nye content er halloweenfesten og alt forbundet med den. (corret me if im wrong ) EDIT: Det at det ikke er premades betyr at man må kopiere sin egen char. Noe jeg syns egentlig er det beste. Endret 4. oktober 2007 av Killer_DT
Andeby Skrevet 4. oktober 2007 Forfatter Skrevet 4. oktober 2007 Det er ikke åpnet for premades for ptr 223, og det eneste nye content er halloweenfesten og alt forbundet med den. (corret me if im wrong ) EDIT: Det at det ikke er premades betyr at man må kopiere sin egen char. Noe jeg syns egentlig er det beste. 9634139[/snapback] Tror du har ganske rett her. Jeg tror ikke jeg gidder PTR nå, siden jeg akkurat skal begynne med WoW igjen, etter en liten pause. Og det med premades, jeg synes det kan være gøy av og til, for eksempel hvis det kommer noe nytt gear eller noe, som er til 70er, og du ikke har en 70. Men ellers er det nok best uten premades.
Killer_DT Skrevet 4. oktober 2007 Skrevet 4. oktober 2007 Husker den beste ptr jeg var med på, var vel noe nytt content som kom. ( husker ikke hva. Men det var requirement for å kjøpe sånne ekser med alle itemsene som man kunne tenke seg. Man måtte ikke bare vært lvl70, men man måtte være revered med Karazhan folkene. Det var lite lag og minimalt med "WOAW2K-LOLZ0R@EPICzzz-tenåringer".
fjeddiu Skrevet 4. oktober 2007 Skrevet 4. oktober 2007 Det er litt gøy å eie folk som spiller på helt ukjent class som de ikke har trent opp selv og
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå