Gå til innhold

The Experience: NRK dekker The eXperience


Nilsen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg så på første del nå, og jeg kan ikke si det var så veldig underholdene. Selvsagt, alltid gøy å se på litt nerdetv, men han fyren som intervjua og spørsmåla hans var litt nubete syns jeg. Liksom; han spurte sånne spørsmål som "Hvorfor er dette noe vits da?" når en av overklokkerne viste fram PC-en sin :\ Og generelt sett var det litt for lagt opp til at alle skjønner hva det er snakk om, og lite preik om det vi som vet litt mer om dette er interessert i syns nå jeg. Alt han sa er litt selvsagt. Giev info om hvor mye temp den cpu'n til han fyren med MC kjøler er på osv. liksom.

Lenke til kommentar
Synes det var bra. Enig i at det kanskje kunne vært litt mer "nerdete", men nå er det vel lagt opp til at litt fler enn de som leser mye på hw.no skal skjønne noe. Så synes han traff den balansen ganske bra.

9645065[/snapback]

 

 

Nerdeprogram for foreldre som koser seg foran tv'en på fredagskvelden? :hmm: Greit nok at det er lagt opp at til fler skjønner noe av det, men håper inderlig at det blir mer avansert etterhvert da basics er jo blitt ihvertfall presentert.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...