Gå til innhold

Tråden dedikert til the Brewfestival :D

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Ja, noen som har fått samlet en god del med "tickets"? Jeg og mange andre får ikke gjort det questet der man skal bjeffe rundt omkring i orgrimmar, mange andre som sliter med dette?

Og noen som har fått noe artig? Goggles virker utrolig artige hehe :D Kom gjerne med screens!

Endret av bandreas
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Jeg har 96 tickets nå, etter å ha gjort det "keg-runnet" som går på tid. Ser ikke ut som om det er flere quests tilgjengelig for øyeblikket  :hrm:

9634247[/snapback]

Hvordan skal det være mulig å skaffe seg mount som koster 600tickets da? :dontgetit:

Skrevet (endret)

Kan noen fortelle meg hvordan jeg gjør det derre "løp runt i org og spre rykte om brewfest" ?

Har prøvd å /bark eller /y brewfest, ved siden av de flaggene men funker ikke :/

Btw. hvor lenge blir denne festivalen :p ?

Endret av ZindreX
Skrevet
Kan noen fortelle meg hvordan jeg gjør det derre "løp runt i org og spre rykte om brewfest" ?

Har prøvd å /bark eller /y brewfest, ved siden av de flaggene men funker ikke :/

Btw. hvor lenge blir denne festivalen :p ?

9635901[/snapback]

Questen er vel fortsatt bugga....

Skrevet

Hva skal man med en helvetes ram, det mest bråkete dyret i universet. Jeg husker at jeg hadde en char på allyfjortis-sida, og alle sto der og rauta med den. Herregud.

Skrevet

Du skal ri mye fram og tilbake for å få 600 tickets :p

Skjønt, kan vel valfarte mellom SW, Darna og Exodar for å kverke rosa elefanter også. Og vente på Dark Irons og kaste kopper på de, om den questen er der ennå, leste noe om at den var bugged og tatt ned innen videre.

Skrevet (endret)

Tenkte jeg skulle nevne på dette siden jeg av få vet om det:p

"Barking for" fungerer fortsatt ikke så ikke bruk tid på å løpe rundt som idioter å skrik "BREWFEST!" for det første så er ikke det komandoen, for det andre har de ikke fikset dette enda. Pluss, de har disabla Dwarfs som kommer opp av bakken for å fikse noe der også.

å btw for Barking questen er greia: Du må være "Smashed" så rir du du bare til flagsa. resten er automatisk, men som sagt, funker ikke enda.

Kilde: Gamemaster

Å btw jeg har 200 marks! ikke lenge til Ram nå! er lett å skaffe seg tickets da. 40 på daily (til å med mer kanskje) pluss 50-100 tickets på Dvergene som kommer en gang i timen. når de fikser dette så klart :p

Edit: + at dette er helt til 16 oktober! er mange dager!

Endret av Action01

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...