Gå til innhold

Den lille Acer Aspire 7520G tråden. -Tips og triks


Lukilock

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 1 måned senere...

Lurer på litt dette med driverne:

 

- Chipset - dette er vel bare å kjøre "setup.exe" null problem

 

- TouchPad - hvilken bør brukes? ALPS eller Synaptics? Og installeres denne driveren via enhetsbehandling? er jo ingen .exe-filer her

 

- WebCam - skal man bruke enhetsbehandling også her tross "setup.exe"?

 

- Bluetooth - her er det "setup.exe" i både hovedmappen og i win32/win64 mappene, antar at det er setup.exe i hovedmappen som skal brukes?

 

- WLAN - i mappe 1 skal man altså kjøre BAT-filen? ikke setup.exe? men wtf, mappe 2? hva skal du gjøre der?

 

- Multikortleser - setup.exe (?)

 

- Launch Manager - setup.exe (?)

 

- Lyd - setup.exe (?)

 

- nVidia driver - setup.exe (?)

 

har her listet for det meste det jeg tror skal gjøres, og har stilt spm ved det jeg er usikker på, er det mange som har brukt disse driverne på en XP-installasjon på 7520g og fått dem til å fungere? Og det går greit med en vanlig XP-CD med standard IDE/SATA-drivere? Man trenger ikke slip'e egne SATA-drivere?

Endret av xa1ted
Lenke til kommentar
  • 9 måneder senere...

Har denne maskinen og anbefaler den overhode ikke. fungerte kjempefint de første 2 måndene med bf2 på full peis uten problem. men etter det har jeg merket at hele pcen blir kokvarm. cpu er så varm at man ikke kan ta på plastikken som er utenpå den uten å brenne seg. etter ca 20 minutt spilling og rett og slett bare la maskinen stå på i 20 min er den glovarm. det kommer en lav pipelyd fra maskinen når den blir ekstra varm og da lagger både lyd og bilde noe inntenst og det varer i 30 sek - 1 minutt. det er så ille at jeg må skru av musikken.

 

desutten er det en amd prosessor men den skal jo ikke bli 60 - 90 grader likavell.

 

noen som vet hva det kan være? :cry:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...