Gå til innhold

BK - Former i tre


graylady

Anbefalte innlegg

Jeg har sett dette mønsteret i terrassegulvet lenge - hva synes dere, både bildet som bilde og rent teknisk (ikke min sterke side)

 

post-135672-1191437328_thumb.jpg

 

red: rettet skriveleif og

Ikke flere som liker å se hva detaljer og former som er rundt deg til daglig kan vise?

Endret av graylady
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
hah, MOrsomt uttrykk i treet. Ligner skremmende på øynene til tanten min! :)

 

Eneste jeg kan komme med til endringer er å kappe bilde hvor skillet mellom treeplatene går, så du ikke får den ubalansen.

9629976[/snapback]

Huff da, håper ikke tanten din leser dette *ler*

Vet ikke det der med balansen, synes det blir litt kjedelig uten den stripen?

Men fasinerende fjes ;-)

Lenke til kommentar

Jeg syns det ser ut som du har fotografert øynene på noe.

......

også ser jeg at noen har skrevet det samme over. Og da blir det jo kjedelig. Jeg får mene noe mer også da.. Nei, når jeg ser på det igjen så mener jeg det samme. Men også at det da mangler noe. Det er sikkert ikke noe mer, for da hadde du vel tatt det med. Så for meg er det nesten ett ansikt.

Endret av pybalto
Lenke til kommentar
Jeg syns det ser ut som du har fotografert øynene på noe.

......

også ser jeg at noen har skrevet det samme over. Og da blir det jo kjedelig. Jeg får mene noe mer også da.. Nei, når jeg ser på det igjen så mener jeg det samme. Men også at det da mangler noe. Det er sikkert ikke noe mer, for da hadde du vel tatt det med. Så for meg er det nesten ett ansikt.

9630676[/snapback]

 

Ja, et slags ansikt, i hovedsak øyne... det hele formet som et hjerte... mye spennende å se på et terrassegulv... :innocent:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...