Gå til innhold

jeg får ikke se alle filmene på youtube.


Anbefalte innlegg

jeg får ikke se alle filmene på youtube. jeg tror det jeg må gjøre er å aktivere adobe flash player men hvordan gjør jeg det?

det er ikke sikkert det har noe med det .

derfor trenger jeg litt hjelp=)

 

denne filmen får jeg ikke sett .

det står :Hello, you either have JavaScript turned off or an old version of Adobe's Flash Player. Get the latest Flash player.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
jeg får ikke se alle filmene på youtube. jeg tror det jeg må gjøre er å aktivere adobe flash player men hvordan gjør jeg det?

det er ikke sikkert det har noe med det .

derfor trenger jeg litt hjelp=)

 

denne filmen får jeg ikke sett .

det står :Hello, you either have JavaScript turned off or an old version of Adobe's Flash Player. Get the latest Flash player.

9623130[/snapback]

 

så trykk på installer det da :p

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Jeg har forsøkt å spille av YouTube videoer både i siste versjon av Opera og IE, men ingen av dem fungerer. Jeg lastet også ned stand alone installer av Flash, siste versjon fordi i andre forum sto det at det kunne hjelpe. Likevel får jeg feilmelding om at jeg ikke har seneste versjon av flash player eller at javascript er avslått. Sistnevnte er kontrollert og var aktivert. Jeg så video senest i går, så dette problemet har plutselig oppstått...

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Jeg har forsøkt å spille av YouTube videoer både i siste versjon av Opera og IE, men ingen av dem fungerer. Jeg lastet også ned stand alone installer av Flash, siste versjon fordi i andre forum sto det at det kunne hjelpe. Likevel får jeg feilmelding om at jeg ikke har seneste versjon av flash player eller at javascript er avslått. Sistnevnte er kontrollert og var aktivert. Jeg så video senest i går, så dette problemet har plutselig oppstått...

 

prøvd mozilla? da kommer det sånn gulaktig ting øverst på linja og du må installere denne

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...