Gå til innhold

LØST: Hyundai HLT-32V2 får streker over skjermen

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Min Hyundai 32" LCD-TV HLT-32V2 får streker på skjermen når jeg switcher til kanalen 'YPbPr' (Komponent) og går inn på menyen eller f.eks. skifter til en annen kanal. Jeg får f.eks. ikke sett på TV2 etter at jeg har skiftet til den kanalen. Men dette skjer bare når jeg har Xbox 360'en koblet i og skrudd på.

post-77736-1191350092_thumb.jpg

Endret av Po[wP]ow
  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet

fikk liknende feil på en LCD skjerm jeg hadde. feilene kom etter jeg hadde tuklet med Hz på skjermen. sendte den in og fikk ny i retur. aldri hatt samme problem. kanskje det er Xbox din som stiller feil Hz?

Skrevet (endret)

Sounds like some kind of interference, try a different AV-cable with your Xbox. You're using the composite cable included in the packade or an HDMi?

Endret av camarade
Skrevet
fikk liknende feil på en LCD skjerm jeg hadde. feilene kom etter jeg hadde tuklet med Hz på skjermen. sendte den in og fikk ny i retur. aldri hatt samme problem. kanskje det er Xbox din som stiller feil Hz?

Nei, saken er løst. Jeg hadde vært hos en kamerat med full-HD muligheter og satt Xboxen til 1080p, så jeg klarte og stille den tilbake og da funket alt fint.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...