Gå til innhold

Sirkulære riper! Så gikk 360`n på service igjen


Anbefalte innlegg

Min tredje konsoll kom i retur etter reparasjon fra Teleplan i Tyskland på fredag. Det fulgte med vedlagt et dokument om at konsollen ikke gikk å reparere og var byttet ut med en ny med nytt serienummer. Nå har også den laget sirkulære riper og ødelagt det siste spillet sønnen min har. Det har fått fine sirkulære riper og vil ikke lenger loade. Spillet var helt nytt og kom i posten forrige uke etter et halvt års tull med xbox support og disk replacement program som ikke klarte å deklarere korrekt for å unngå postfortolling for verdier under 200 kr.

 

Har heller ikke fått erstattet de to spillene som den forrige konsollen laget sirkulære riper i enda.

 

Jeg blir så eitranes forbanna. Har nettopp ringt inn og skjelt ut en viss Andre på Xbox support som ba meg roe meg ned... De skulle ringe meg tilbake og lovet at jeg ikke skulle bli skuffet lenger.... Hva betyr det?

 

Xbox 360 nummer tre defekt siden april! Nå er det jammen meg nok!

 

(Jeg skriver denne oppfølgeren på innlegget selv om jeg har beskrevet det i et annet innlegg)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Min tredje konsoll kom i retur etter reparasjon fra Teleplan i Tyskland på fredag. Det fulgte med vedlagt et dokument om at konsollen ikke gikk å reparere og var byttet ut med en ny med nytt serienummer. Nå har også den laget sirkulære riper og ødelagt det siste spillet sønnen min har. Det har fått fine sirkulære riper og vil ikke lenger loade. Spillet var helt nytt og kom i posten forrige uke etter et halvt års tull med xbox support og disk replacement program som ikke klarte å deklarere korrekt for å unngå postfortolling for verdier under 200 kr.

 

Har heller ikke fått erstattet de to spillene som den forrige konsollen laget sirkulære riper i enda.

 

Jeg blir så eitranes forbanna. Har nettopp ringt inn og skjelt ut en viss Andre på Xbox support som ba meg roe meg ned... De skulle ringe meg tilbake og lovet at jeg ikke skulle bli skuffet lenger.... Hva betyr det?

 

Xbox 360 nummer tre defekt siden april! Nå er det jammen meg nok!

 

(Jeg skriver denne oppfølgeren på innlegget selv om jeg har beskrevet det i et annet innlegg)

 

Sikker på at sønnen din ikke rører på maskinen når den står på da? Står den på noe som lager vibrasjoner kanskje?

Skal vel litt til å ha 3(?) maskiner som alle tilfeldigvis lagde riper i spillene.

Lenke til kommentar
Sikker på at sønnen din ikke rører på maskinen når den står på da? Står den på noe som lager vibrasjoner kanskje?

Skal vel litt til å ha 3(?) maskiner som alle tilfeldigvis lagde riper i spillene.

 

Kunne vært nærliggende å tro, men siden sirkulære riper var et begrep som Xbox support gjorde meg bekjent med og ikke var noe ukjent fenomen og gyldig årsak til å få ny konsoll så regner jeg med at 360 har til vane med å ete spillplater verden over. I Nederland har et forbrukerprogram på TV avslørt og fått Microsoft til å innrømme at Xbox 360 lager .... sirkulære riper!

 

Les mer på Xbox 360 full av feil!

 

Konsollen ligger vannrett inne i en stereobenk. Han får kun røre den for å bytte spillplater, og etter første gang den ripet opp spilldvd`ene får han ikke lov til å trå hardt i gulvet en gang. Siste dvd fikk riper etter knapt to timers spill mens boxen lå urørt.

 

Edit: Og det er de to siste konsollene som riper opp spillplatene. Den første konka etter RLOD . Jeg tok dritten tilbake til Eljøp idag og viste frem bekreftelse fra Andrei i Xbox support på tre reklamasjoner. De forsøkte seg med at jeg ikke fikk penga tilbake når jeg ikke hadde tre like feil. Men jeg slo en kopi av forbrukerloven i bordet og forlangte en låne Xbox 360 mens min tredje skulle være på reparasjon igjen. Da fikk jeg alle penga tilbake og sønnen min fikk velge en gratis filmdvd som plaster på såret.

 

Nå spørs det om de 2 895,- går til ny Xbox. Tilliten er brutt for lenge siden Microsoft!

Endret av Anaesthesis
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...