Gå til innhold

Metal: A Headbanger's Guide

Anathema

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

men nocturnal graves ga da nettopp ut nytt? morbid celebration...

kjøpte meg nettopp "Satan`s Cross". Venter bare på å få den.

Endret av Loddpenge
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

my bad ffs. da er det jo mere for meg å låne øret til da skjønner jeg.

nocturnal blood er bare sååå tøft.

Endret av Loddpenge
Skrevet (endret)

Sonne Adam og Negative Plane er altfor langt nede. Godt å se Disma på fem hvertfall.

e: Hvor er Bastad Priest, Antichrist, Morbus Chron, Execration. Meh

Endret av Vowels
Skrevet

Necrosodom, hvis du er lei deg og tror jula blir dritt fordi det kommer slike lister så har jeg lagt ut en godbit til i film-anbefalingsings`n.

Skrevet

Nå er egentlig alltid slike lister dritt, men den der var provoserende dårlig.

Rimelig enig. Kun mine lister holder mål. Selv ikke Krypts og Morbus Chron var å finne på lista. :roll:

Skrevet

Hei Chuck, skal du utover i jula?

Passende tittel på denne sangen for min livssituasjon akuratt nå. 19 DTD. 2 DPT. Heldigvis.

Oi! Dette var stilig.

skal du utover i jula?

Skrevet

Ah, Gehenna. Oppkalt etter dalen jødene måtte brenne kriminelle og barn i en og samme dynge, av grunner jeg ikke husker. Let the bodies hit the floor.

http://www.youtube.com/watch?v=HkDKnh-Rgs0

Hate hate hate hate

Dance to the rhythm

Of necks when they brake

First spell er kul. Den er litt utspedd, lydmessig, nå til dags. Men stemning, det er det masser av. Gehenna.

Skrevet

First Spell, Seen Through the Veils of Darkness (The Second Spell) og WW er jævlig bra. WW er garantert perfekt når man skal ut i krig. Voldelig!

Skrevet (endret)

war. war never changes.

jeg holder en knapp på trash + krig. Black Metal er for alvorsbetont og hadde gjort krigføring umulig. :p

skal jeg gi jernet i krig må jeg ha toner som betyr noe for meg. Sitte nedgravd i en ullen skog med "municipal waste is gonna fuck you up! municipal waste is gunna fuck you up!" og vente på fienden. fritt frem for å snipe. snipe på lange hold.

Endret av Loddpenge
Skrevet

Næh. Gehennas WW og Endstille's Operation Wintersturm og Dominanz er perfekt for den slags. Fete greier, krigsstemning så det holder.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...