sverrelerre Skrevet 28. oktober 2007 Forfatter Skrevet 28. oktober 2007 Har lagt inn større versjoner av 26. og 28. oktober nå - jeg la inn små versjoner i første omgang fordi jeg ikke regnet med at folk ville være interessert... :-)
haakonts Skrevet 28. oktober 2007 Skrevet 28. oktober 2007 Har lagt inn større versjoner av 26. og 28. oktober nå - jeg la inn små versjoner i første omgang fordi jeg ikke regnet med at folk ville være interessert... :-) Takk! Jeg liker begge to, bra gjort!
sverrelerre Skrevet 29. oktober 2007 Forfatter Skrevet 29. oktober 2007 (endret) Bilde mandag 29. oktober: Gatelykt i Torshovparken edit: lastet opp en noe modifisert versjon Endret 30. oktober 2007 av sverrelerre
sverrelerre Skrevet 30. oktober 2007 Forfatter Skrevet 30. oktober 2007 (endret) Bilde 30. oktober: Morgenutsikt fra balkongen min... 0,3 sek og f/8. Har justert saturation og levels noe. Endret 31. oktober 2007 av sverrelerre
sverrelerre Skrevet 1. november 2007 Forfatter Skrevet 1. november 2007 Bilde onsdag 31. oktober: Tok dette bildet av gårsdagens soloppgang. Fikk ikke lastet det opp i går kveld (var forumet nede?), så jeg poster det nå. De siste bildene mine har vel vært preget av lite tid og en ny interesse for telelinsa mi:-) Jeg har hatt det veldig artig med oktoberfesten min, har lært masse! Takk til alle som tok seg tid til å kommentere samt alle dere som har vært med og postet flotte og inspirerende bilder.
kimare Skrevet 1. november 2007 Skrevet 1. november 2007 Gratulerer med vel gjennomført Oktoberfest. Husk å legge dine 3 beste i Galleriet. Se mer her.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå