Gå til innhold

Forskjell på å kjøpe ps3 i USA og i Norge?


mhmmhm

Anbefalte innlegg

Beklager hvis jeg virket ubehagelig, men måtte sende inn min PS3 til SHG som tydeligvis har impoertert fra andre steder i Europa. Jeg fikk da høre at det ikke var muliget for å sende inn min til Nordisk Film (importør i Norge) men tilbake til SHG som måtte sende den videre til gudene vet hvor. Derfor er er litt interissert i å høre hva jeg kunne sluppet unna med her hjemme.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Beklager hvis jeg virket ubehagelig, men måtte sende inn min PS3 til SHG som tydeligvis har impoertert fra andre steder i Europa. Jeg fikk da høre at det ikke var muliget for å sende inn min til Nordisk Film (importør i Norge) men tilbake til SHG som måtte sende den videre til gudene vet hvor. Derfor er er litt interissert i å høre hva jeg kunne sluppet unna med her hjemme.

9621152[/snapback]

 

 

jaok skjønner...

 

Eneste jeg vet er hva jeg skrev for noen innlegg siden, at Sony Norge svarer på mail at Sony opererer med internasjonal garanti for sine konsoller og at de reparerer ps3 mot en kostnad..

Lenke til kommentar

Dersom du kjøper i USA kan du bruke (slik eg har forstått det):

* Alt av PS3-spel.

* PS2-spel kjøpt i USA.

* Blu-ray kjøpt i USA, eller som er sonefrie (varierar frå film til film).

* DVD kjøpt i USA.

 

Du kan ikkje bruke:

* PS2-spel kjøpt i Norge.

* Blu-ray som ikkje er sonefrie, kjøpt i Europa.

* DVD kjøpt i Norge.

 

Eg ville nok ikkje kjøpt frå USA sjølv. Kjøper du i Norge får du 5 års reklamasjonsrett, kort veg til forhandlar dersom du skulle få nokon problem, og du kan kjøpe filmar i butikken utan å måtte tenke på soner.

 

Kay

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...