Gå til innhold

Se den nye Bang & Olufsen-mobilen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

En skjermoppløsning på 240x240 har jeg ikke hørt om før. Er mer vant til 240x320. Uansett var telefonen utrolig stilig, og minnet er mer enn nok for en mobil.

Men prisen kan selvfølgelig gjøre at de fleste tar hel-omvending og løper sin vei, hvis du ikke normalt sett bruker så mye penger til mobil.

 

Ellers så var det mange gode spesfikasjoner, som hspda-støtten osv.

Men hvordan er kamereaet, hvis den har kamera da. :)

Lenke til kommentar

Synes den ser rå ut, på mange måter. Er ikke sikker på om jeg ville ha brukt den som mobil riktignok, men passer ypperlig som bærbar MP3-spiller/musikkspiller. Den har god høyttaler, ser ut til å ha svært god skjerm, godt UI, bra design om noe spesielt kanskje.

 

Tar jeg ikke feil blir byggekvaliteten og ikke minst lyden helt på topp også. Den ser meget solid ut, og gir en følelse av kvalitet. Og så tilkommer det selvsagt litt ekstra poeng ved ha et B&O produkt. ;)

 

De hodetelefonene som følger med har vært på markedet en stund og er temmelig bra, forøvrig.

 

I følge spesifikasjonene er den en temmelig kapabel mobiltelefon også med alle de vanlige tingene. Står dog ikke om den støtter Java, og heller ikke hvilken nettleser den har. Det er bra at den kommer med 3G og HSDPA , men det står ikke noe om EDGE. Heller ikke om det er Bluetooth 2.0, og om den støtter A2DP.

 

Skulle jeg ha brukt denne som mobil, så tror jeg at jeg ville ha brukt handsfree iallfall. :)

 

Offisiell nettside her: http://www.serenatamobile.com/

Endret av LioKaiser
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...