Gå til innhold

Oktoberfest - en måned, en breddvidde - bObleJet


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

27. oktober

 

det ble bare tatt ett bilde grunnet dårlig tid. resultatet var så dårlig at i frykt for å bli utestengt fra forumet for evig tid, så tør jeg bare helt enkelt ikke å dele det med dere.

 

 

28. oktober

 

det regner og blåser, kler på både meg og kamera fullt regntøy. og gjør meg klar for å gå ut å fotografere i drittværet en liten time før jeg skal på jobb. og selvfølgelig slutter det både å regne og blåse...

 

temaet måtte bare bli fotball og vann, i og med at brann skulle slå viking litt senere på kvelden...

 

post-17874-1193608570_thumb.jpg

Lenke til kommentar

er jaggu bra at måneden snart er over, har ikke hatt av fastoptikken for annet en sensorrens, og har så smått begynt å drømme om frenetisk zooming. fra spøk til revolver, føler at øyet har blitt trent av å ikke ha annet "pm normal" zoomen tilgjengelig, men av og til hadde det vært kjekt med noe annet og mer praktisk

 

her kommer nok et tegn på at måneden har vært lang og at kreativiteten begynner å ta slutt.

 

post-17874-1193774126_thumb.jpg

Lenke til kommentar

aaah endelig den 31.

 

den hittil våteste turen ut. det ser dessverre ut til at kameraet har tålt alt vannet, så D300 får vente til sommeren.

 

en takk til kimare for at han har fått andre til å utfordre seg selv nå i oktober.

 

i dag var det veldig vått, selv til å være i bergen...

 

post-17874-1193859735_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...