Neddo Skrevet 1. oktober 2007 Skrevet 1. oktober 2007 Funker fint med meg i Vista, last ned den nyaste patchen til spel viss det ikkje funker kan du gå på egenskaper på snarveien eller på .exe fila så tekke du på "Kompatibilitet" så hakker du av for Windows XP SP2. Det hjelper fint på dei alle dei spela eg har testa ut so langt
wats Skrevet 3. oktober 2007 Forfatter Skrevet 3. oktober 2007 dette her kommer med meg noen som kan hjelpe meg?
wats Skrevet 24. oktober 2007 Forfatter Skrevet 24. oktober 2007 noen som hveit? har kjøpt det via steam
Neddo Skrevet 24. oktober 2007 Skrevet 24. oktober 2007 Ser ut som det kansje kan være drivaren til skjermkorte ditt prøv og oppdater den og sjå om det går
-sparks- Skrevet 23. november 2007 Skrevet 23. november 2007 (endret) I just had this error crop up while going through the Single Player and could not get the game to load.I reinstalled the game three different times with no help. I finely did a google search & came up and some real smart person came up with the fix for me... I had changed some settings in my ATI atalyst control center and somehow..most likely***USER ERROR***...the check mark under 3D API Specific got taken out of: ***Support DXT texture formats*** I put the check mark back in and...Yahoo!...the game loaded just fine. I don't know what that DXT texture does, but apparently, the game will not load with out it being checked... hope this will help others.. Reply With Quote Solved ! Started ATI catalyst center in Direct 3D settings; Enabled "support DXT texture format" Dette fikk jeg da jeg skrev feilmeldingen i google. Endret 23. november 2007 av -sparks-
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå