The Stig Skrevet 1. oktober 2007 Skrevet 1. oktober 2007 (endret) Hei, har for tiden erget meg litt over at fps-en min konstant er låst på 60, som er hertzen på skjermen min - ergo er det åpenbart at det er vsync som er ute å går ... Problemet er bare at jeg har sjekket alt av typiske innstillinger, det vil si; i spillet, både config og settings, samt gått over alt av innstillinger på skjermkortet - vsync er deaktivert over alt. Sitter derfor litt fast, har søkt litt rundt på nett, men virker som de færreste sliter med dette problemet. Sitter på et Ati X1900XT, med siste drivere (Catalyst 7.9). Håper noen smarte hoder kan fortelle meg hva problemet kan være, på forhånd takk Endret 1. oktober 2007 av Stikko
Sir LuckyNr7 Skrevet 9. oktober 2007 Skrevet 9. oktober 2007 skriv i console: FPS_max å se hva som kommer opp, står den på 60... ja da setter du den høyere, min står på 300 for å være sikker på at den ikke stanger.
iNeo Skrevet 9. oktober 2007 Skrevet 9. oktober 2007 Ha bare på vsync. Det skader ingenting. Du merker uansett ikke noe forskjeld siden hertzen på skjermen er 60.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå