Gå til innhold

Litt info om tatoo?


MrUrge

Anbefalte innlegg

Takk for rådet.. Er det ikke litt risky å ta det i utland? :p

 

En grunn for at jeg spørr her da: tenker meg om og er litt i tvil.

9609274[/snapback]

 

Jo, selvfølgelig kan det være risky. Men i mine øyne merker man det selv om det er en sertifisert artist, eller om det er lureri. Jeg fikk se utstyret de skulle bruke før jeg bestemte meg, de hadde en ny nål for hver person (selvfølgelig!), og steriliserte hansker, og så i det store og det hele rimelig skikkelig ut. De ansatte var også angivelig godt anerkjente artister innen sitt felt.

 

Flere av mine venner har tatt tattoo i utlandet, og jeg har bare vært borti at en hendelse har gått litt skjeis.

 

Men, for all del - om du er i tvil, så drit i hele prosjektet.

Du kommer inn på tanken igjen om 2-3 år, da vil du ha vokst og ha lyst til å ta noe annet.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tror ikke det var så alt for smertefult, men det værket en del, om du skjønner. Uten at jeg er alt for sikker på hva som egentlig skjedde!

 

Men, ja... Du kjenner det godt når de stikker en nål inn i kroppen din, men for min del var det en "deilig" smerte. Min ble gjort på ca 45 minutter. Og det var absolutt overkommelig. Det er ett åpent sår, ja. Det er veldig viktig og smøre den med vaselin(helst fra apotek), eller egen tattoo-krem, i minst tre uker etter den er tatt. Samt holde den unna sol og salt/klor-vann.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...