Gå til innhold

Ny her på diskusjon.no + strx lvl 60

Anbefalte innlegg

Skrevet
60 er spesielt siden det var det beste før.

Siden du sier at du får din første lvl 60, håper du mener at du nermer deg lvl 60 i lvlinga, og ikke har fått/kjøpt en lvl 60 char?

9609122[/snapback]

Nei, kjøpe er ikke helt min stil... Jeg mener det grenser til avhengighet når man betaler ekte penger for å få kjøpt noe extra i WoW :nei:

9611595[/snapback]

Betaler jo ekte penger hele tiden for å få lov til i spille det :p

Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-77217
Skrevet
Levle videre.

9608516[/snapback]

'nough said.

Skrevet

Siden du sier at du får din første lvl 60, håper du mener at du nermer deg lvl 60 i lvlinga, og ikke har fått/kjøpt en lvl 60 char?

9609122[/snapback]

Nei, kjøpe er ikke helt min stil... Jeg mener det grenser til avhengighet når man betaler ekte penger for å få kjøpt noe extra i WoW :nei:

9611595[/snapback]

Erm, hvis jeg jobber 2 timer irl, og kjøper gold i wow som ville tatt 7 timer å farme, er jeg da avhengig av wow?

Hva betyr det å være avhengig?

Er det umoralsk å botte?

Er trading av lvl 70 kontoer uetisk?

Grenser det til avhengighet hvis man MÅ drikke kaffe hver dag?

Grenser det til avhengighet hvis man MÅ se nyhetene hver dag?

Skrevet

Erm, hvis jeg jobber 2 timer irl, og kjøper gold i wow som ville tatt 7 timer å farme, er jeg da avhengig av wow? Nei du ødelegger for alle andre.

Hva betyr det å være avhengig? At du MÅ gjøre noe på faste tider.

Er det umoralsk å botte? Ja.

Er trading av lvl 70 kontoer uetisk? Ja

Grenser det til avhengighet hvis man MÅ drikke kaffe hver dag? Ja

Grenser det til avhengighet hvis man MÅ se nyhetene hver dag? Ja

Skrevet
Erm, hvis jeg jobber 2 timer irl, og kjøper gold i wow som ville tatt 7 timer å farme, er jeg da avhengig av wow? Nei du ødelegger for alle andre.

Hva betyr det å være avhengig? At du MÅ gjøre noe på faste tider.

Er det umoralsk å botte? Ja.

Er trading av lvl 70 kontoer uetisk? Ja

Grenser det til avhengighet hvis man MÅ drikke kaffe hver dag? Ja

Grenser det til avhengighet hvis man MÅ se nyhetene hver dag? Ja

9613764[/snapback]

:lol:

Uff, nei hva med å begrunne svarene litt?

Skrevet
Ser ut som at mange her tar det som en SELVFØLGE at alle vet at 70 er høyest... :dontgetit:

Velkommen til forumet btw. :)

9614083[/snapback]

Når man har spilt en character til snart level 60, bør man ha sett noen level 70's i Orgrimmar.

Skrevet
Ser ut som at mange her tar det som en SELVFØLGE at alle vet at 70 er høyest... :dontgetit:

Velkommen til forumet btw. :)

9614083[/snapback]

Etter ett år med TBC burdte det da være det?

Skrevet
du vet at det er level 70 nå aight?

bare levle videre det :)

feralspecc går vel fortest :)

9608624[/snapback]

Ja, jeg vet at det er opp til lvl 70.... Men lvl 60 er da noe spesielt..... Eller?...

9608786[/snapback]

Synes fortsatt det er noe spesielt jeg ^^

Skrevet
60 er veldig spesielt  :)  Vet ikke hvorfor, men det er liksom det  :p  Epic mount er jo en ting  ;)

9620187[/snapback]

Jeg vet hvorfor! Fordi det var det beste før, derfor er det spesielt, pluss at det er et fint rundt tall :p

Skrevet

9609122[/snapback]

9611595[/snapback]

Erm, hvis jeg jobber 2 timer irl, og kjøper gold i wow som ville tatt 7 timer å farme, er jeg da avhengig av wow?

Er det umoralsk å botte?

9613721[/snapback]

Jeg har ikke noe imot noen av tingene du nevner, men jeg vil si du har tvangstanker vist man MÅ se nyhetene, eller MÅ drikke kaffe hver dag, men man er avhengi vist man MÅ game hver dag :tease:

Skrevet

9609122[/snapback]

9611595[/snapback]

Er det umoralsk å botte?

9613721[/snapback]

Jeg har ikke noe imot noen av tingene du nevner, men jeg vil si du har tvangstanker vist man MÅ se nyhetene, eller MÅ drikke kaffe hver dag, men man er avhengi vist man MÅ game hver dag :tease:

9624593[/snapback]

Hva med folk som ser nyhetene hver dag fordi de vil holde seg oppdatert på ting som skjer i verden...

Skrevet (endret)

9609122[/snapback]

9611595[/snapback]

Er det umoralsk å botte?

9613721[/snapback]

9624593[/snapback]

Hva med folk som ser nyhetene hver dag fordi de vil holde seg oppdatert på ting som skjer i verden...

9624654[/snapback]

auaua, all den kverruleringa på dette forumet, ta nå å tenk litt :p Å merk ordet Jeg liker selv å være oppdatert :)

Endret av Larusso

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...