Gå til innhold

Kjøpte gaming card på søndager?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Var nettopp i banken og spurte om kort nummeret til kortet, de sa at jeg måtte ha visa, for og få visa må jeg fylle 18 år DOOOOOOOOOHHHH :(

9611173[/snapback]

Man kan også få visa hvis man er under 18, hvis begge foreldrene dine skriver under på det.

9611181[/snapback]

Å :hmm: det viste jeg ikke :hmm: Nordea ungdomskort har kortnummer, men hvorfor ikke Sparebank :cry:

Lenke til kommentar
Var nettopp i banken og spurte om kort nummeret til kortet, de sa at jeg måtte ha visa, for og få visa må jeg fylle 18 år DOOOOOOOOOHHHH :(

9611173[/snapback]

Man kan også få visa hvis man er under 18, hvis begge foreldrene dine skriver under på det.

9611181[/snapback]

Å :hmm: det viste jeg ikke :hmm: Nordea ungdomskort har kortnummer, men hvorfor ikke Sparebank :cry:

9611211[/snapback]

Det må du nesten spørre banken din om. ;)

Lenke til kommentar
Var nettopp i banken og spurte om kort nummeret til kortet, de sa at jeg måtte ha visa, for og få visa må jeg fylle 18 år DOOOOOOOOOHHHH :(

9611173[/snapback]

Man kan også få visa hvis man er under 18, hvis begge foreldrene dine skriver under på det.

9611181[/snapback]

Å :hmm: det viste jeg ikke :hmm: Nordea ungdomskort har kortnummer, men hvorfor ikke Sparebank :cry:

9611211[/snapback]

Det må du nesten spørre banken din om. ;)

9611222[/snapback]

Jeg var i banken for 10 min siden, de sa at de ikke var noe kortnummer på det ungdommskortet jeg har, må låne kortet te mamma igjen da for og kunne spille, har ikke spilt på wow accounten min på 1 uke nå :cry:

Lenke til kommentar
Det er lattelig av blizz og ha 18 års grense metoder på betalingen når spillet ikke er det.

Mener dem at de 7millionene some er under 18 skal låne foreldrenes kort

eller kjøpe gamecard. Hve om man bor i bjugn og spaceworld ligger 10 mil unna og 2 ferjer.

9610666[/snapback]

 

Eh, du tror det er Blizzard som setter 18års grensen på bruk av kort på internett? Noe sier meg at du har igjen noen år på skolebenken selv...

Lenke til kommentar
Det er lattelig av blizz og ha 18 års grense metoder på betalingen når spillet ikke er det.

Mener dem at de 7millionene some er under 18 skal låne foreldrenes kort

eller kjøpe gamecard. Hve om man bor i bjugn og spaceworld ligger 10 mil unna og 2 ferjer.

9610666[/snapback]

 

 

Da kjøper du 10-12 gamingcard av gangen så kan du spille et par år før du må ut av huset neste gang =D

Lenke til kommentar
Det er lattelig av blizz og ha 18 års grense metoder på betalingen når spillet ikke er det.

Mener dem at de 7millionene some er under 18 skal låne foreldrenes kort

eller kjøpe gamecard. Hve om man bor i bjugn og spaceworld ligger 10 mil unna og 2 ferjer.

9610666[/snapback]

 

 

Da kjøper du 10-12 gamingcard av gangen så kan du spille et par år før du må ut av huset neste gang =D

9642999[/snapback]

Lol, 10 - 12 gamecard + 60 dager på hvert kort = litt over 2 år med spilling :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...