duda Skrevet 30. september 2007 Rapporter Del Skrevet 30. september 2007 Har nå hatt min sandisk mp3spiller på rep i 2 mnd nå. Og ennå så har jeg fortsatt ikke hørt noe fra dem. Jeg kjøpte spilleren på papyrus i juni, og da jeg skulle legge inn sanger så hang den seg helt opp. Men siden jeg skulle på ferie noen dager senere, så rakk jeg ikke å sende den inn før jeg kom hjem. Og som sagt, 2 mnd har nå gått, og jeg har fortsatt ikke spilleren hos meg. Jeg har jo ikke fått brukt den i det hele tatt. Har jeg krav på noe? Er litt lei av å måtte vente så lenge uten at noe blir gjort. Lenke til kommentar
woptidu Skrevet 30. september 2007 Rapporter Del Skrevet 30. september 2007 Har nå hatt min sandisk mp3spiller på rep i 2 mnd nå. Og ennå så har jeg fortsatt ikke hørt noe fra dem. Jeg kjøpte spilleren på papyrus i juni, og da jeg skulle legge inn sanger så hang den seg helt opp. Men siden jeg skulle på ferie noen dager senere, så rakk jeg ikke å sende den inn før jeg kom hjem. Og som sagt, 2 mnd har nå gått, og jeg har fortsatt ikke spilleren hos meg. Jeg har jo ikke fått brukt den i det hele tatt. Har jeg krav på noe? Er litt lei av å måtte vente så lenge uten at noe blir gjort. 9603585[/snapback] jeg ville i hvert fall startet med å sende en skriftlig forespørsel om fremdrift og selskapets/foretningens utsikter om rettetid og eventuelle forslag til alternative løsninger sett at spilleren ikke lar seg rette (innen rimelig tid - noe jeg mener er godt og vel passert nå) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå