Gå til innhold

Famin, Tilt og Thunder skull...hjelpe meg og finne


Pixl.

Anbefalte innlegg

ok, vet hvor den skl ligge og hvordan man kommer seg dit osv..

http://www.youtube.com/watch?v=dYonzM2n9C8

men når jeg kommer dit er den borte. den er ikke der,.

vet noen om noe man må gjøre først.?

f.eks ikke drepe noen, hoppe på noe eller noe slikt..

.................................................................................................................................................

:innocent: er det noen som gidder og hjelpe meg og finne disse over coop? :innocent:

 

Om Ja: Add PixlFace og jeg blir evig takknemlig. :yes:

Endret av PixlFace
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har ikke lett etter den der, men den Catch skullen som ligger på "The Storm" har ikke vært der 2 ganger på rad for meg. Noen som har opplevd dette eller har den vært der hver gang for dere?

 

Den skal være oppe på den runde bygningen såfremt man ikke ødelegger wraithene såvidt jeg forstår. Jeg starter levelen fra starten av, på legendary og gjør ikke noe annet enn å dra rett til den runde bygningen og opp på taket, men den er ikke der.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789
Noen ganger må du gjøre spesielle ting for at de skal dukke opp eller ikke forsvinne. Det kan være helt absurde ting som for eksempel å ikke skyte visse fiender eller noe sånt.

9602167[/snapback]

 

sludder... det eneste man må gjøre er å starte fra starten av levelet og har Normal eller høyere...

Lenke til kommentar
Noen ganger må du gjøre spesielle ting for at de skal dukke opp eller ikke forsvinne. Det kan være helt absurde ting som for eksempel å ikke skyte visse fiender eller noe sånt.

9602167[/snapback]

 

sludder... det eneste man må gjøre er å starte fra starten av levelet og har Normal eller høyere...

9602788[/snapback]

Sludder? Det er det så absolutt ikke. Link

På "Catch" skallen må du gjøre et eller annet rart.

På "I would have been your daddy" skallen må du hoppe gjennom en hel masse ringer som avgir tonene til halo-musikken.

Lenke til kommentar
du skulle ha det til at det er masse rart man må gjøre, catch kommer av segselv når tanksene kommer.. oj masse rart.

 

IWHBYD er den eneste man må gjøre noe spes på..

9603141[/snapback]

I Halo 2 var det også slik, men fanden om jeg husker noe spesifikt... :hmm:

 

Jeg fikk denne skullen!! den du må hoppe gjennom ringene, men jeg fikk ikke noe for det? Ikke noe unlock på apperence!?

Hva kommer det av?

9603262[/snapback]

Du snakker om en annen skull. IWHBYD var det du plukket opp. Den gjør at man får mer dialog fra karakterene, mener jeg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...