Sandsvei Skrevet 29. september 2007 Skrevet 29. september 2007 (endret) Hei, Jeg sliter noe j***** med at accounten min på paypal har blitt limited fordi de misstenker at "third party users" ellernoe har vært innpå å brukt den. Problemet er at jeg ikke får den tilbake i "normal" status slik at jeg kan få betalt diverse ting. Det er heller ikke mulig å fjerne kredittkorte jeg skal bruke, eller bruke det på andre kontoer. For å få løst opp kontoen må jeg sende fax å mye annet som jeg ikke forstår NOEN ting av. Har prøvd å finne en mail som jeg kan sende til paypal, men finner ingen måte å kontakte de på uten telefon. Å min engelsk uttalelse er ikke den beste. Noen som har forslag til hva jeg kan gjøre med dette? Endret 29. september 2007 av Sandsvei
pitten Skrevet 30. november 2007 Skrevet 30. november 2007 Hei. Fikk samme problemet i dag. Det eneste jeg gjorde var å scanne førekortet mitt og lasta det opp slik som beskrevet, droppet alt av de andre papirene de krevde.og i løpet av en time var kontoen i orden igjen. Har du ikke førekort prøv med ett av de alternativene av Id.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå