Gå til innhold

Halo 3 = bad xbox 360


Thazul

Anbefalte innlegg

Onsdag 26. September... Ah tenkte jeg, Nå skal jeg kjøpe Halo 3 og Finishe The Fight! ;) Så jeg dro til elkjøp og kjøpte Halo 3 Limited Edition så dro jeg hjem... Satt i spillet og hadde det drit rått med swords på social game (drit rått at man kan parrye swords nå) men plutselig når gamen var ferdig kommer "Disc is unreadable" så tenkte jeg "sikkert bare denne gangen går å resetter jeg^^" Men når jeg prøvde å joine game så fikk jeg det igjen.. "Cden er sikkert herpa" tenkte jeg, får sikkert bytte mot en ny en... 5 ganger bytta jeg.. 5! Da tenkte jeg at Limited Edition er ødelagt. Så jeg dro og kjøpte en Halo 3 vanlig edition.. og gjett hva.. Den Funka Heller Ikke... Så det var da jeg klikka litt og tenkte om det var xboxen min som hadde blitt herpa.. Den leser andre spill men når jeg er på dashboard så Klikker xbox'en min Totalt! får ikke gjøre NOE...

 

Hva må jeg gjøre? Kjøpe ny 360? prøve flere halo 3 cd'er? Ringe kundeservice (og hvis ja spørre dem hva da?) Drite i å "snufs" finishe the fight?

 

Mvh en trist gamer =/

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det er ingen ting som skal virke perfekt :p

9600679[/snapback]

 

 

Vel..

Jeg kan trygt si at min xbox virker perfekt, og den er kjøpt i mai i fjor. Absolutt ingen problemer med den i det hele tatt.. Aldri!

Heller ikke med Halo 3 disken eller noen andre disker for den saks skyld..

Har den følelsen over at jeg er en av de heldige. ^^

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

En jeg kjenner har akkurat samme problem som deg. først funka det men så begynnte spillet å gi disc unreadable hele tiden, av og til starter spillet, etter å ha restarta x ant ganger, og snudd maskinen litt osv. Noen ganger så står maskinen å bare durer med 360logoen på og kommer ikke lengre, det eller discunreadable. engang så kom det opp bare i xbox os'et og det stod mixed multimediadisc istedet for halo i menyen. ingen andre spill funker no lengre heller, og filmer har begynnt å hakke.

 

 

han har enda ikke sendt den inn til rep, men det blir vel det neste skrittet.

 

Føler meg heldig som har en release box som fortsatt virke flott.

Endret av Power-Z
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...