Gå til innhold

Prisantydning: E6400, 4GB, 1900GT


Anbefalte innlegg

Heisann!

 

Vurderer å kjøpe ny PC, så da selger jeg like gjerne min kjære følgesvenn for å finansiere dette.

 

Specs er som følger:

  • Intel C2D E6400 m/ Zalman 9700CU
  • Asus P5B-E Plus
  • 4GB PC6400 4-4-4-12 RAM (2GB Corsair Dominator, 2GB Geil Ultra'something')
  • Sapphire 1900GT m/ Zalman VF-900CU
  • Lydisolert LianLi kabinett m/ Mist 500W (ikke avtagbare kabl.)
  • NEC 3540A DVD brenner
  • WD Raptor 36GB i Zalman vib.dempende "kjøleramme"
  • WD 250GB og Seagate 250GB i gummioppheng

Thats it. Har gjort så og si alt jeg kan får å få den så lydløs som mulig, da den står på soverommet og online 24/7.

Trenger nok et kraftigere skjermkort for å kjøre nyere spill i høyere oppløsninger, men ellers er den god som gull. Klokker bra over 3GHz, men blir da noe varm (snakker rundt 50-55 grader på cpu. Et lite kompromiss må man jo gjøre for å få den så stille som mulig, men samtidig yte optimalt, eller hva?)

 

Så, hva tror dere jeg kan få av en finn.no person for denne herligheten? =)

Evt. noen som er interessert?

 

Om noen her vil ha den, kan jeg slenge med en P4 2.4GHz, 1GB ram, 9800Pro system free of charge (trenger kabinett og strømforsyning). Må bare bli kvitt det som ligger her og ikke bli brukt :p

 

Kan også slenge med en kvalitets-skjerm fra Eizo, en 17" LCD, mot et lite pristillegg. Ble en ganske god bundle dette, når jeg tenker meg om!

 

Mvh

Strupstad

 

Edit: Glemte HK

Endret av Strupstad
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

hvordan i alle dager kan man by så lite som 2-3 tusen for dette? Gjerrige unger som skal ha alt gratis? :p så lenge det er noe hardware som er brukt så faller markedsverdien med 90% her inne på forumet virker det som, samma om produktet er 4 uker eller 4 år gammelt. Her spør folk om råd på pris på diverse men blir villedet av folk som prøver å kjibbe til seg underpriset HW istedet. Liker det dårlig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...