Gå til innhold

The Experience: Billett ikke oppført som "paid"


simdal

Anbefalte innlegg

Hei

 

Jeg betalte billetten min mandag 24. september 2007. Og idag er det fredag 28`. september 2007 og billetten min er enda ikke registrert som paid. Jeg begynner å bli litt smånervøs nå.

 

Jeg har dobbeltsjekka kundenr og kontonr og alt stemmer, så skjønner rent lite nå.

 

Noen som har opplevd det samme, evt funnet en løsning?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg skal jobbe gjennom hele helgen for å oppdatere alt av billetter og betalinger.

 

Dette er et problem vi sliter med fra DNB Nor og betalinger som føres f.eks via BBS systemet. Hvis det kommer flere innbetalinger, så slår BBS disse sammen og fører 1 sum inn på vår konto. Det medfører at det tar mange dager før melding fra mottaker dukker opp på et eget bilag. Dessverre.

 

Det jeg kan si er at alle bes ta med kvittering på betaling til Vallhall, så skal vi sørge for at alle som har betalt, får slippe inn.

Lenke til kommentar
Jeg skal jobbe gjennom hele helgen for å oppdatere alt av billetter og betalinger.

 

Dette er et problem vi sliter med fra DNB Nor og betalinger som føres f.eks via BBS systemet. Hvis det kommer flere innbetalinger, så slår BBS disse sammen og fører 1 sum inn på vår konto. Det medfører at det tar mange dager før melding fra mottaker dukker opp på et eget bilag. Dessverre.

 

Det jeg kan si er at alle bes ta med kvittering på betaling til Vallhall, så skal vi sørge for at alle som har betalt, får slippe inn.

9594327[/snapback]

 

å takk gud for det... Kvittering har jeg, så da ordna det seg :p

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...