MisterE Skrevet 27. september 2007 Del Skrevet 27. september 2007 (endret) Har skaffa meg en en gamepad, men sliter med å få den til å funke. Leste et eller annet sted, enten her eller i et blad (teflonhjerne ftw), om et program hvor man kunne keybinde keyboardtastene til diverese funksjoner på gamepaden. Er det noen som vet hvilket program det er snakk om, og har lyst til å fortelle meg det? Endret 27. september 2007 av MisterE Lenke til kommentar
Scortech Skrevet 27. september 2007 Del Skrevet 27. september 2007 Hvilket merket er gamepaden da? microsoft eller Logitech..hva heter gamepaden? Lenke til kommentar
MisterE Skrevet 27. september 2007 Forfatter Del Skrevet 27. september 2007 Det er en Gamestop, eller noe sånt noe, kjøpte den på EB games til en billig penge. Jeg får den til å virke, den viser x- og y-akser, knapper vises som pressa osv, men den funker da bare på noen spesifikke spill. Softwaren jeg er ute etter skal visstnok da kunne keybinde f.eks WASD til å styrestikka, så spillet "tror" det er tastaturet som blir brukt og ikke gamepad`n. Husker det sto man kunne laste ned en demo av programvaren et eller annet sted, men kommer ikke på hvor jeg fikk infoen fra Lenke til kommentar
MisterE Skrevet 27. september 2007 Forfatter Del Skrevet 27. september 2007 Har klart å finne programmet..tror jeg For de som måtte lure, og evt ha lyst til å teste det: Pinnacle Game Profiler heter det ihvertfall. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå