Nemorzuz Skrevet 27. september 2007 Skrevet 27. september 2007 Jeg brukte nesten 2 timer på å få tak i "Patch 2.3.0 Live Edition" til "Street Legal Racing Redline". Så da la jeg den opp på hjemmesia mi. Så de som trenger det slipper å bruke like lang tid på å finne det. SLRR 2.3.0LE Patch!!
Mompen Skrevet 27. september 2007 Skrevet 27. september 2007 Takk! Noen plasser som viser changelog? 420 kb\s
Salemonsen_ Skrevet 27. september 2007 Skrevet 27. september 2007 Jeg brukte nesten 2 timer på å få tak i "Patch 2.3.0 Live Edition" til "Street Legal Racing Redline". Så da la jeg den opp på hjemmesia mi. Så de som trenger det slipper å bruke like lang tid på å finne det. SLRR 2.3.0LE Patch!! 9584888[/snapback] Litt old news da :!: har vært på www.gertech.net (er ikke sikker på om det er rett link) er i alle fall bare å søke på ger tech på google On Topic: Den fikser i alle fall maaange bugs fra den andre 2.3.0 patchen
Nemorzuz Skrevet 27. september 2007 Forfatter Skrevet 27. september 2007 Man må registrer seg på ger-tech. Og det funket dårlig. prøvde det 3 ganger med forskjellig mail-adresse og activation link funket på ingen av de. :/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå