Liquidant Skrevet 30. september 2007 Skrevet 30. september 2007 Ikke godt å vite hvor mange dynamittgubber hun har gjemt under der... 9583491[/snapback] Gode holdninger og veldig lite konservatisme ute og går her ...
Bloody Mess Skrevet 30. september 2007 Skrevet 30. september 2007 Er vel heller mye konservatisme. Vi liberale tenker ikke på denne måten.
Morten_H Skrevet 14. oktober 2007 Skrevet 14. oktober 2007 artige tråd detta her fått meg ein go latter. elkjøp må vist sjerpe seg men de erke mange som vil sei i mot ei dame med burka då så eg vet ikkje eg?
Tåkefyrste Skrevet 21. oktober 2007 Skrevet 21. oktober 2007 (endret) Ikke godt å vite hvor mange dynamittgubber hun har gjemt under der... <{POST_SNAPBACK}> Gode holdninger og veldig lite konservatisme ute og går her ... Morsomt å se at tilogmed på hardware.no skal folk være så jævla politisk korrekte. Kan dere ikke holde dere til vg.no forumet? Men selvfølgelig kan man ikke ha det morsomt på bekostning av ei dame i burka på samme måte som andre nordmenn, er helt enig der. håper dere er sarkastiske og ikke bare veldig veldig rasistiske:p men men wootever. Og selvfølgelig er det også rasisme oppå det hele siden det å praktisere en religion tydeligvis kan karakteriseres som en egen rase. Endret 21. oktober 2007 av apollox
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå