MilKman' Skrevet 26. september 2007 Skrevet 26. september 2007 (endret) Kjøpte nettopp en ny PC med Windows Vista. Jeg er absolutt fornøyd. Alle spillene jeg har installert hittil funker helt perfekt. Men når jeg skal starte TMNations (Etter å ha installert det) for jeg først en melding som sier: "Your video card performance has not been found. A quick bench will be run." Jeg trykker OK og noe som heter Protection System (FrontLine Pro) gir meg en error som sier: To install the application, you must have Administrator privileges on your computer. Jeg trykker nok en gang OK, og den siste meldinga er: "Could not recive your graphic device performance. Automatic graphic quality may be inadequate". OK igjen. Jeg har nå fått om Trackmania Launcher (Hvor du kan starte spillet, endre innstillinger etc.), og jeg trykker "Play". Ingenting skjer. Hjelp?^^ -Christian- EDIT: Skjønner ikke hvorfor jeg for slike meldinger om at jeg må være Admin... All info sier at jeg er Datamaskinadministrator Endret 26. september 2007 av Ch1337
-sparks- Skrevet 26. september 2007 Skrevet 26. september 2007 Se om du finner en løsning her du: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=831756&hl=
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå