Gå til innhold

Noen som har fått Lost sesong 3 på DVD?


Anbefalte innlegg

Har nettopp bestilt sesong 3 av Lost på DVD (ikke sett sesong 3 på TV). Noen som har bestilt den? Jeg bestilte den nettopp fra Platekompaniet og håper å få den til utslippsdatoen (selv om jeg tviler litt på at jeg gjør det). Er det noen som i det hele tatt har kjøpt eller fått sesong 3? Fint hvis noen kan si i fra når de får boksen og hvor den ble bestilt fra.

 

:)

 

688707.jpg919632.jpg

Endret av phex
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg må bare få si hvor overrasket jeg er over at 3. oktober viste seg å være den faktiske datoen, og ikke bare en midlertidig dato som butikkene opererte med. Storbritannia får den ikke før 22. oktober, og i USA kommer den ikke før i desember. Er vel en bitteliten sensasjon at vi her i Norge får noe sånt SÅ lenge før amerikanerne.

Lenke til kommentar

Fikk den i går, 2. Oktober.

 

Har sett bonusen (og funnet noen veldig interessante easter eggs, skal finne noen flere senere) og så har jeg kommet til ep. 15. Tar meg en liten pause. Er litt skuffet over at det er en mindre kommentarspor enn i de to forrige, men ellers er jeg storfornøyd. Synes boksen ble bedre, ettersom den er tynnere.

 

Men mer sier jeg ikke. Dere får se på egenhånd. Jeg er kjempefornøyd i alle fall.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...