Gå til innhold

Steam vs Bioshock - spill ikke tilgjengelig


Anbefalte innlegg

Hei folkens,

 

Har fått meg ny PC med følgene specs:

 

Core 2 Duo E6850 3.0ghz

GeForce 8800GTX

4gb Mushkin Enhanced RAM

Asus P5N-E SLI hovedkort

Windows Vista Home Premium 64bit

 

Lastet nettopp ned Bioshock fra steam (har allerede kjøpt det, spilte det på min forrige PC) men når jeg skal kjøre det får jeg denne feilmeldingen:

 

"Dette spillet er i øyeblikket ikke tilgjengelig. Prøv på nytt senere."

 

Noen andre som har opplevd dere? Statusen til spillet er "100% - klar".

 

Mvh Edds

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 4 uker senere...
Løste dette problemet for deg? Jeg har akkurat samme problem, norsk windows vista og må sikkert betale for å få den engelske. Uansett, prøver å starte bioshock demoen fra steam, men får samme feilmeldning, og prøvde å reinstallere visual c++ samt sp1..

hmm...

Spillet funker for meg i norske vista

Lenke til kommentar

Ja, det er ikke at det er norsk vista som er problemet for spillet, det er bare et problem for meg :) Problemet til spillet aner jeg ikke, men jeg får samme feilmelding som nevnt tidligere i tråden, og jeg har reinstallert visual c++ 2005 x86 sp1 pakken som var "løsningen". Dog, løste det ikke problemet for meg og jeg har samme feilmelding fortsatt.

Lenke til kommentar

Ok.

 

Tilbake til problemet, hvis det er noen som har hatt samme problem og ikke fått løst det med løsningen som er brukt tidligere men gjorde noe annet, vil jeg gjerne høre hvordan de løste det.

 

Jeg har prøvd å reinstallert visual c++ pakken flere ganger for seg selv, og via driverpakken til ATI HD 2600 skjermkortet mitt som har visual c++ pakken bundlet.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Har et lignende problem på min maskin.

 

HP Pavillion dv9500 Notebook PC

Intel® Core(TM2) Duo CPU T730 @ 2.00GHz 2.00GHz

RAM 4GB

32 Bit Vista Home Premium

Har et Nvidia GeForce 8600M GS skjermkort i maskinen og prøver fanatisk å få spillet til å funke. Har lest gjennom all linkene som er postet her, og har prøvd alt de kan tilby, men får allikevel ikke spillet til å¨funke.

 

Kommer på menyen, får sett klippet på flyet, så BioShock logoen og så stanser det hele... Begynner å gli ganske irriterende...Noen som har noen pointere om hva som kan være feil?

 

Får feilmelding "Et problem hindret programmet i å fungere som det skal" etc...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...