Ekko Skrevet 26. september 2007 Skrevet 26. september 2007 Hei Går det an å gå inn på wap områder ved hjelp av vanlig nettleser eller må man gjøre dette via en mobiltelefon el.?
nPulz Skrevet 26. september 2007 Skrevet 26. september 2007 Du kan åpne wap-sider (WML og XHTML) sider i hvilken som helst nettleser.
Ekko Skrevet 26. september 2007 Forfatter Skrevet 26. september 2007 (endret) Jeg prøvde "traffikanten" her, fikk opp vindu om jeg ville laste ned fil. http://no.wikipedia.org/wiki/WAP Jeg ser nå at de andre funker, men hva er grunnen til at traffikanten ikke funker? EDIT: Fikk det til i Opera, takk for hjelpen. Endret 26. september 2007 av Ekko
Blåbær Skrevet 26. september 2007 Skrevet 26. september 2007 Ja, eneste grunnen til at jeg har opera installert er den gode støtten for wap.
Ekko Skrevet 26. september 2007 Forfatter Skrevet 26. september 2007 (endret) Ja, eneste grunnen til at jeg har opera installert er den gode støtten for wap. 9578232[/snapback] Og eneste grunnen til at jeg poster her er forumbrukernes uovertruffne sans for humor. Endret 26. september 2007 av Ekko
nPulz Skrevet 26. september 2007 Skrevet 26. september 2007 Ahh, kan være jeg som tar feil da. Tyder på at nettleserne må ha støtte for .wml filer, noe som ikke IE 6.0 og FF 2.0 har pr idag. Men ettersom jeg ser har faktisk Opera det. Men det skal finnes en plugging til FireFox om dette er nettleseren du bruker, slik at du får WML støtte her også. Har ikke testet ut med IE 7.0 så vet ikke om denne har WML støtte. Grunnen til at du fikk opp melding om og laste ned filen var at nettleseren ikke har støtte for .wml filer, de andre sidene er tydeligvis ikke laget i .wml men .asp .html etc, men designet for nettlesere med java for WAP, ettersom jeg har forstått det selv. Håper dette hjalp litt mer på.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå