Barry White Skrevet 26. september 2007 Skrevet 26. september 2007 Heisann! Jeg heter Terje, og jeg er IKT-lærling i Meldal Kommune. En del av våre brukere har fra tid til annen opplevd problemer iom. at når de mottar en møteinnkallelse så legges det kun inn på den maskinen. Om de sitter lokalt og godtar en møteinnkallelse og så går på terminalserveren så dukker ikke kalenderen opp. Noen tips på hvordan jeg kan få ordnet dette? Mvh Terje
mungo Skrevet 26. september 2007 Skrevet 26. september 2007 Hvis de bruker Lotus Notes må du sette opp replikering av den databasen som kalenderen ligger på (hos oss er det den samme som mailfila; Mail\<navn>.nsf) og du kan også sjekke at de kjører replikering med korte intervaller. Be dem replikere etter at de har gjort en endring i kalenderen og sjekke på terminalklienten etterpå.
mungo Skrevet 30. september 2007 Skrevet 30. september 2007 Det virker som om det ikke er noen kommunikasjon (replikering) av mail-fila sentralt på server og mail-fila lokalt på PC-en. Sjekk om det er noe der.
nomore Skrevet 30. september 2007 Skrevet 30. september 2007 Hvilken måte henter Outlook ned epost på? POP, IMAP eller Exchange? Evnt, synkroniserer du kalender/epost på en eller annen måte?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå