ikjell Skrevet 21. januar 2003 Skrevet 21. januar 2003 Har flere steder lest om hvor vanskelig det kan være å få festet kjølerne til socketen. Er det da en idé å sette inn CPU og feste på kjøler før jeg monterer fast hovedkortet?? Da er det jo enklere å komme til osv. (...for så å sette viften på kjøleren når hovedkortet er festet)
Rikky Skrevet 21. januar 2003 Skrevet 21. januar 2003 Joda, kjøleren kan godt monteres før du setter inn hovedkortet. Ta gjerne RAM'en i samme slengen. Hva slags socket er det du har?
ikjell Skrevet 21. januar 2003 Forfatter Skrevet 21. januar 2003 Har, dvs. får straks Socket A (MSI KT4-ULTRA FISR).
Admin'c Skrevet 21. januar 2003 Skrevet 21. januar 2003 gjør alltid det, det er smart, setter inn ramen også når jeg først er i gang, så kjører jeg allt inn i kassa
Anders Leipsland Skrevet 21. januar 2003 Skrevet 21. januar 2003 (...for så å sette viften på kjøleren når hovedkortet er festet) Hvorfor ikke ta vifta i samme slengen? Og RAMen
ikjell Skrevet 21. januar 2003 Forfatter Skrevet 21. januar 2003 Vifta er stor og tung (Thermaltake Volcano 9 CoolMod) og lett å feste på kjøleren i etterkant! Samt at det er en haug med ledninger til LED'ene å holde styr på...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå