Gå til innhold

Ny ekspansjon til COH, og 1.75gigabyte patch!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

viss du leser trådstarter er det forsjell på patchene.

For vanlig CoH så er patchen på 1,75gb, har man derimot OF så slipper man unna med rundt 300mb ;)

• 2 uker senere...
Skrevet

Noen som har fått den siste patchen til å virke? En liten oppdatering på ca 5mb. Får beskjed om at jeg ikke har gyldig instalasjon av coh.

Har kjøpt company of heroes og oposing fronts på steam.

Skrevet
Noen som har fått den siste patchen til å virke? En liten oppdatering på ca 5mb. Får beskjed om at jeg ikke har gyldig instalasjon av coh.

Har kjøpt company of heroes og oposing fronts på steam.

viss du har satt på at steam skal oppgradere selv så gjøres dette (default instillinger)

Da trenger du ikke å tenke på å kjøre patch ;)

Skrevet

Ja autoupdate står aktivert i steam, men den laster ikke ned noe.

Får beskjed om at en ny patch kreves når jeg kommer til innlogings bildet.

"A patch is required to play online, the download is 5.20MB. Do you wish to download now?"

Trykker Ok på den, og får beskjed om at spillet må restarte får å innstalere patchen.

Da kommer denne meldingen: " ERROR: A complete, valid Company of heroes installation could not be located. Please reinstall Company of heroes and try again. (error code 10242)

Gidder ikke slette alt, laste ned og innstalere alt på nytt hvis det er patchen som ikke funker som den skal.

Får vente litt å se om flere har samme problem.

Skrevet

Jeg får det problemet med patchinga at når jeg trykker "ok" får å nedlaste, så laster den ned litt, så kommer det error beskjed som sier at det ikke gikk å laste ned. Men hvis jeg fortsetter å trykke ok så fortsetter den litt hver gang, til slutt var hele nedlasta. Utrolig tungvint måte. Gadd bare å gjøre det nå siden det var en liten patch.

Skrevet

Leser på Relic forumet at mange har det samme problemet. Virker som den patchen kun virker for de som har kjøpt begge spillene på DVD. Må nok bare vente til steam får lagt ut en autopatch sak.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...