Gå til innhold

Ny ekspansjon til COH, og 1.75gigabyte patch!

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)
Hvor laster jeg ned patchen?

9605914[/snapback]

Det var et utrolig godt spørsmål! Jeg brukte Gameshadow til å laste ned Patchen jeg da :)

Endret av Selvin
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Hvor laster jeg ned patchen?

9605914[/snapback]

Det var et utrolig godt spørsmål! Jeg brukte Gameshadow til å laste ned Patchen jeg da :)

9606048[/snapback]

man får den om man trykker på muliplayer og online...

Skrevet

Ok, jeg får ikke patchet, da installasjonsfilen ikke finner hvor jeg har installert spillet. Har fått råd om å reinstallere spillet. Hvordan kan jeg da bevare savegames++ fra singleplayerdelen, slik at jeg slipper å begynne helt på nytt igjen etter reinstallasjonen?

Skrevet
Ok, jeg får ikke patchet, da installasjonsfilen ikke finner hvor jeg har installert spillet. Har fått råd om å reinstallere spillet. Hvordan kan jeg da bevare savegames++ fra singleplayerdelen, slik at jeg slipper å begynne helt på nytt igjen etter reinstallasjonen?

9612416[/snapback]

tror de ligger på mine dokumenter og du får valget om du vill slette eller ikke de filene.

Patchen får du om du trykker på multiplayer og online!

Skrevet (endret)

For første gang har jeg fått problemer med patchinga fra Relic. Jeg installerte først patchen på 1.75gb, så installerte jeg OF, og nå står det at jeg må laste ned en ny patch, men det står alltid at det ikke går så må jeg trykke cancel. Siden de har forandra hele menyen i CoH nå, så kommer jeg ikke inn på spillet uten å logge inn, og jeg får ikke logga inn uten den patchen. Flere som har merket det samme? Jeg har lest om mange som reinstallerer uten at det funker, vet ikke om jeg er så klar for å reinstallere og holde på med 4-5 patcher i noen timer fremover.

Forøvrig har det ALDRI vært noe problem med å laste ned patcher fra Relic/THQ, det har alltid vært automatisk helt siden Dawn of War.

Endret av Griffar
Skrevet

Hvorfor kan de ikke dele filer uten at man må laste ned programmer fra dem? Jeg skal reinstallere spillet nå så får vi se hvordan det går. Hadde den tanken når jeg bladde hos Gameshadow at det var noe muffins. Selvsagt var det det.

Skrevet
Hvorfor kan de ikke dele filer uten at man må laste ned programmer fra dem? Jeg skal reinstallere spillet nå så får vi se hvordan det går. Hadde den tanken når jeg bladde hos Gameshadow at det var noe muffins. Selvsagt var det det.

9612852[/snapback]

Jeg skal si deg en ting, og det er at Gameshadow fungerer som en kule! Det er rett og slett et jævlig bra program! Så det så! :)

Skrevet
Jeg skal si deg en ting, og det er at Gameshadow fungerer som en kule! Det er rett og slett et jævlig bra program! Så det så! :)

9612863[/snapback]

Det hadde fungert så ufattelig mye bedre om de kunne ha delt filene gratis!

Skrevet

9612863[/snapback]

9612910[/snapback]

De gjør faktisk det. Eller grensen er vel 1GB når jeg tenker meg om? :hmm:

Skrevet (endret)

9612863[/snapback]

9612910[/snapback]

De gjør faktisk det. Eller grensen er vel 1GB når jeg tenker meg om? :hmm:

9612956[/snapback]

Haha, de har grense også? Om du må laste ned et program først, så ser jeg ikke på det som gratis nemlig.

Etter reinstallering av CoH og OF, får jeg denne meldingen når jeg skal laste ned en patch: "The Patch Download has failed, returning to the main menu. Please try again later." Jeg får ikke spillt eller noen ting. Utrolig plagsomt.

Endret av Griffar
Skrevet

Det som sto var trolig noe ala. "add the game to firewall exception list", eller ihvertfall noe som betyr det samme.

Lurt å trykka ja der, men tror egentlig bare det gjelder windows sin egne firewall.

Skrevet
Det som sto var trolig noe ala. "add the game to firewall exception list", eller ihvertfall noe som betyr det samme.

Lurt å trykka ja der, men tror egentlig bare det gjelder windows sin egne firewall.

9613345[/snapback]

Ja det må ha betydd noe slikt. Har uansett sjekka firewallen, og CoH og OF var på exceptions list. Aner ikke hvordan jeg skal få spillt dette spillet nå :cry:

Skrevet

9613345[/snapback]

Ja det må ha betydd noe slikt. Har uansett sjekka firewallen, og CoH og OF var på exceptions list. Aner ikke hvordan jeg skal få spillt dette spillet nå :cry:

9613357[/snapback]

Reinstall?

Skrevet (endret)
Reinstall?

9613380[/snapback]

Nå har jeg nettopp reinstallert spillet, og jeg får akkurat samme feilen. Det står at filen som må lastes ned er på 137,23MB.

Endret av Griffar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...