Gå til innhold

Microsoft og produktaktivering!


Lolliken

Anbefalte innlegg

Edit: Og som en her sa, det er mye styr med aktivering. Jeg bruker en versjon som er ferdig aktivert. Ja, jeg har kjøpt en ekte versjon også, men orker ikke alt stresset med aktivering flere ganger i uka. Vista forlangte ny aktivering av meg ved skifte av HK, som jeg skifter rimelig ofte.

9629821[/snapback]

Aktivering flere ganger i uka? Skifter du hovedkort flere ganger i uka? Hvorfor bruker du OEM versjonen da?

 

Har kjørt Vista i flere mnd. og har reaktivert den en gang pga. skifte av hovedkort. Var jo bare å ringe support. gikk fort og uten problemer. Skjønner ikke all denne klagingen. :nei:

Endret av DaWiEn
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
[Aktivering flere ganger i uka? Skifter du hovedkort flere ganger i uka? Hvorfor bruker du OEM versjonen da? Har kjørt Vista i flere mnd. og har reaktivert den en gang pga. skifte av hovedkort. Var jo bare å ringe support. gikk fort og uten problemer. Skjønner ikke all denne klagingen. :nei:

9632362[/snapback]

Greit nok, du har kanskje en enkelt maskin gående. Jeg har 9 stykker, og da blir det mye styr. Men det blir kanskje litt vanskelig å forstå.

Lenke til kommentar

Har ikkje hatt eit einast problem med aktivering av vista jobber som ikt-konsulent og har hatt ein gode del pc-ar med vista har ikkje hatt noke problem.

 

Bruker Vista ultimatium på PC-en heime bruke 1 min på aktivering sida har alt fungert heilt fint, ikkje noke mas eller noke.

Lenke til kommentar
Har ikkje hatt eit einast problem med aktivering av vista jobber som ikt-konsulent og har hatt ein gode del pc-ar med vista har ikkje hatt noke problem.

 

Bruker Vista ultimatium på PC-en heime bruke 1 min på aktivering sida har alt fungert heilt fint, ikkje noke mas eller noke.

9633992[/snapback]

Bare problemer med punktum, ser det ut til.

:!:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...