Gå til innhold

Kjøp av foto bøker


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg bestiller fra amazon, er ikke toll og moms på bøker.

Derfor skal ikke tollvesenet bry seg noe om du bestiller bøker fra utlandet, så lenge du ikke legger noe mellom sidene...

9574202[/snapback]

Takker, trodde det gikk på vekt osv :hmm: men da er det ikke no spørsmål, bestilling fra amazon :thumbup:

Lenke til kommentar
Har planer om å bestille "The Digital Photography Book"

 

Vet noen om noen norsk plass man kan få kjøpt disse ? Har hatt erfaring med at tollen kan bli litt heftig hvist man bestiller fra utlandet  :(

Jeg kjøper veldig mye fra Amazon, (da UK, ikke USA). Har også kjøpt den du nevner, mye billigere der. Som sagt, ikke toll på bøker.

Her er prisen: Amazon.co.uk1 "The Digital Photography Book"

Scott Kelby; Paperback; £8.39.

Det ble kr.93.80. I Norge koster den 210, som medlem av Bokklubben får du den for kr.199.

 

RandiA

Endret av RandiA
Lenke til kommentar
Jeg kjøper veldig mye fra Amazon, (da UK, ikke USA). Har også kjøpt den du nevner, mye billigere der. Som sagt, ikke toll på bøker.

Her er prisen:  Amazon.co.uk1 "The Digital Photography Book"

Scott Kelby; Paperback; £8.39.

Det ble kr.93.80. I Norge koster den 210, som medlem av Bokklubben får du den for kr.199.

 

RandiE

9576118[/snapback]

Viktig poeng her, kjøp fra Amazon.uk, mye raskere samt billigere porto!!

Utrolig mye å spare på fagbøker!

Skal du bestille fra Norge er de ofte dobbelt så dyre og du må vente et par uker, mot få dager fra Amazon.

Scott Kelby bøkene er kjempebra! (denne ga ikke meg så mye, men en del bra tips, og lett å ha med)

Lenke til kommentar
Har planer om å bestille "The Digital Photography Book" (Scott Kelby, lagt til: Randi)

 

Vet noen om noen norsk plass man kan få kjøpt disse ? Har hatt erfaring med at tollen kan bli litt heftig hvist man bestiller fra utlandet  :(

9574064[/snapback]

 

Den fikk jeg i dag. Den ser kjempefin ut. Enkelt forklart, med instruktive bilder, og mange gode forslag. Gleder meg til å begynne å lære fra den. Takker til den som forslo den en eller annen plass her, husker ikke hvem....men jeg bet på.. :!: Godt kjøp!

RandiA

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...