isakm Skrevet 26. september 2007 Skrevet 26. september 2007 Den sikre, ja. Men den er litt komplisert, husk å les readmen nøye. BTW funker ikke på vista
Rescue me Skrevet 26. september 2007 Forfatter Skrevet 26. september 2007 Den sikre, ja. Men den er litt komplisert, husk å les readmen nøye. BTW funker ikke på vista 9582732[/snapback] Okey. Driver på med å lese readme'en nå. Har xp så null problem. Tusen takk .
Tordenflesk Skrevet 26. september 2007 Skrevet 26. september 2007 Må si du er bra på villspor tordenflesk! Å kalle det å overklokka musa er ikke rett på noen måter hvis det er det du mener! Har nada med musa å gjøre, men alt med USB-porten. Tror jeg har litt mer info på området enn deg... hmm, mener nå bestemt at jeg sa: hehe, du klokker ikke musa. Siden man ikke rører noe på musa, men heller usb-porten, så "hertzer" man musa.Nei, det er fortsatt en helt tilbakestående måte å beskrive det på. Du får det til å høres ut som om man gjør noe med selve musa, noe du selv mener er på villspor. du motsier deg deg selv.Men du skal få lov til å overklokke din, eller "stille opp hertz hastigheten på usb porten" om du liker det komplisert.Fint å høre at du fortsatt motsier deg deg selv.Du sier at du har rett når du sier at "det har alt å gjøre med USB-porten å gjøre", men sier det er feil når jeg sier det er USB-porten man stiller USB-portens oppdateringsfrekvens man stiller på? Da er det vel feil at sjokloade-melk innholder pulverisert kakao-masse og Ku-melk, men riktig at det har "noe med melk å gjøre"
Big SturL Skrevet 27. september 2007 Skrevet 27. september 2007 Frekvensen gutter, ikke "Hertzen". En enhet finnes kun i ubestemt form...
Rescue me Skrevet 29. september 2007 Forfatter Skrevet 29. september 2007 Må si du er bra på villspor tordenflesk! Å kalle det å overklokka musa er ikke rett på noen måter hvis det er det du mener! Har nada med musa å gjøre, men alt med USB-porten. Tror jeg har litt mer info på området enn deg... hmm, mener nå bestemt at jeg sa: hehe, du klokker ikke musa. Siden man ikke rører noe på musa, men heller usb-porten, så "hertzer" man musa.Nei, det er fortsatt en helt tilbakestående måte å beskrive det på. Du får det til å høres ut som om man gjør noe med selve musa, noe du selv mener er på villspor. du motsier deg deg selv.Men du skal få lov til å overklokke din, eller "stille opp hertz hastigheten på usb porten" om du liker det komplisert.Fint å høre at du fortsatt motsier deg deg selv.Du sier at du har rett når du sier at "det har alt å gjøre med USB-porten å gjøre", men sier det er feil når jeg sier det er USB-porten man stiller USB-portens oppdateringsfrekvens man stiller på? Da er det vel feil at sjokloade-melk innholder pulverisert kakao-masse og Ku-melk, men riktig at det har "noe med melk å gjøre" 9583353[/snapback] Frekvensen gutter, ikke "Hertzen". En enhet finnes kun i ubestemt form... 9591129[/snapback] Bryr meg ikke om hva som er riktig. Har nå "overklokket" musa og er fornøyd . Tusen takk for hjelpen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå