ThomasAT Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 Hei. jeg fant ingen post som det var noen ambefalte PvP server. Vi er 3 venner som ikke spiller på samme server som har tenkt til og starte på en helt ny server. Spørsmålet mitt er da. noen som har en ambefalt server når det kommer til PvP? tenker rundt Arena osv.. Å litt om åssen det er med PvE på den serveren. Venligst begrun svaret litt Takk for svar Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 Horde eller alliance? Lenke til kommentar
DeadbeaT Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 har da ingenting å si for arena. du kan jo sjekke hvor top ladder lagene kommer fra, er visst endel fra frostmane.l. Lenke til kommentar
ThomasAT Skrevet 25. september 2007 Forfatter Del Skrevet 25. september 2007 Oi Beklager.. mente Alliance. Vi er alle 70 så. flytter til samme server. Lenke til kommentar
yuo are smart Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 Kan ivertfall anbefale frostmane. En av de fremste PvE serverne i europa (tror jeg) og en veldig god PvP server (mange skilla folk her). God community er det også : ) Lenke til kommentar
stianfs Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 Kan ivertfall anbefale frostmane. En av de fremste PvE serverne i europa (tror jeg) og en veldig god PvP server (mange skilla folk her). God community er det også : ) 9571496[/snapback] Skal quote litt fra frostmane forumet her. Many World of Warcraft players turn their eyes on Frostmane as a possible quick migration away from their dubious home servers to a rich land where skill is inhaled and epics grow on trees. So I figured I could give it a shot. How is the Frostmane community? The Frostmane community is old. Many of the core members and guilds migrated from the server Dragonmaw, Shattered Hand and Ragnaros about a year ago. The reason guilds migrated to Frostmane in the first place was that the the old servers lagged to the degree (Atleast Dragonmaw did) that it prevented PvE progress and ques to even get in was unbearable. Migrating to Frostmane was a very good move since it provided a lag free environment to progress in - it also showed off in the top notch progress of Memento Mori and le Excelsis (by no means trying to take away the credit of their huge dedication, teamwork and gold / consumables spent on said progress). Many of the old hardcore raiders fear the day when Frostmane becomes an overpopulated lag server, therefore you are likely to encounter some degree of hostility for being a immigrant. How is PvP on Frostmane? The world pvp is non-existent outside of Primal-farming spots and infront of Karazhan. Pre-tbc Silithus was a place for world PvP lead by Farq and Flaqo & co, but now Silithus is empty. Frostmane do have some great arena teams, but you would have to be pretty damn convincing for them to replace one from their lineup for someone from another server they don't know anything about. The battlegrounds are always up, there are not many regularly going BG raids on Alliance side, but hordes got some small teams most of the time I think. If you absolutely want to play against Frostmane players, please migrate to another server in our battle group. But I have crafted all the possible epics for my class and I pew pew sooo much! How could any guild turn ME down? Sorry to burst your bubble, but alts on Frostmane does also have that (the mains had it in February). You hate migraters, why should I listen to you anyway? We don't hate migraters, but we hate the fact that the server will lag if it becomes overpopulated. This is for your sake as well, it would suck to be stuck on a laggy server - especially for a migrator that is stuck on it for several months. If worst comes to worst the core guilds may very well move again, its not like they have any recently-migrated-status holding them back. Anbefaler ikke frostmane Lenke til kommentar
Healzo Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 Jeg spiller på Balnazzar og syns det er en bra server hittil:) Lenke til kommentar
Moonshield Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 Vært enkelt om dere spillte horde da, og bare ser etter norske folk å spille med... da er Frostwhisper ftw. Lenke til kommentar
manyquiz Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 hører folk sier outland er bra Lenke til kommentar
Yteliss Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 Grim Batol:) Mange norske spillere der Lenke til kommentar
Swafty Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 Hørt Frostmane er veldig bra Lenke til kommentar
Flacid Skrevet 27. september 2007 Del Skrevet 27. september 2007 bare ikke ta darksorrow masse proffe PvPers og en good del PvEers, men er værdens største noob server ass... Lenke til kommentar
StorPeder Skrevet 27. september 2007 Del Skrevet 27. september 2007 Auchindon vil ha flere Allies! Instant BG's! Lenke til kommentar
Awsm Skrevet 28. september 2007 Del Skrevet 28. september 2007 Bare ikke ta Burning Steppes. Der kryr det av polakker og andre ikkeengelsktalende folk >.< Lenke til kommentar
ThomasAT Skrevet 28. september 2007 Forfatter Del Skrevet 28. september 2007 no instant bg er trist Lenke til kommentar
Medisinmannen Skrevet 28. september 2007 Del Skrevet 28. september 2007 the maelstrom spiller jeg på. Er endel norske folk og de fleste andre kan engelsk Lenke til kommentar
Madock Skrevet 28. september 2007 Del Skrevet 28. september 2007 Jeg vil anbefale enten Grim Batol eller Al'Akir, begge disse serverene har godt med folk og veldig god PvP. Har bare spilt horde på disse serverene dog, så skal ikke uttale meg om alliance. Lenke til kommentar
ThomasAT Skrevet 17. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2007 Takk for alle svar.. Vi endte på Outland Lenke til kommentar
yuo are smart Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 Kan ivertfall anbefale frostmane. En av de fremste PvE serverne i europa (tror jeg) og en veldig god PvP server (mange skilla folk her). God community er det også : ) <{POST_SNAPBACK}> Skal quote litt fra frostmane forumet her. *snip* Anbefaler ikke frostmane Ville tatt det med en klype salt Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 Hold deg unna Xavius, i hvert fall. Død server i en død battlegroup. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå