Eparco Skrevet 25. september 2007 Skrevet 25. september 2007 "Du trenger programtillegget Windows Media Player for å se dette application/x-mplayer2 -innholdet-" Dette er feilmeldingen jeg får opp,når jeg skal spille av klippe på ht.no.. Jeg trykker på linken der det står"Krever programtillegg",trykker på den og blir møtt med denne meldingen: "Du trenger programtillegget Windows Media Player for å se dette application/x-mplayer2 -innholdet-" Vil du laste ned programtillegget nå? Jeg trykker "ja"..Jeg blir henvist til mircosoft.com.. Jeg har den nyeste windows media player 11. Men skjønner ikke hva som er problemet..Trenger hjelp Har du/dere noe tips om hva jeg kan gjøre?Hva som er galt? Har dere en programvare jeg kan laste ned (link)... Mvh Eparco
Eparco Skrevet 25. september 2007 Forfatter Skrevet 25. september 2007 Hvilen browser er det du bruker? 9568656[/snapback] Bruker Opera...Hvordan får jeg programtillegget til Opera da?
Sn3ipen Skrevet 25. september 2007 Skrevet 25. september 2007 (endret) Her er en guide for hvordan du installerer WMP pluggins i Opera. Er ikke helt sikker på om du trenger Flash Player. Men sjekk for sikkerhets skyld at du har siste versjon. Hvis det ikke står "Flash Player installed" med store bokstaver laster du ned den siste versjonen som er 9,0,47,0 . Endret 25. september 2007 av sn3ipen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå