1915 Skrevet 24. september 2007 Skrevet 24. september 2007 (endret) OS: windows xp pro sp 2 Windows fryes ved oppstart :S kommer inn i windows. så fryser PC-en :S jeg tenkte det var windows. så formaterte jeg men ble ikke noe bedre ;/ HW: cpu: intel core 2 duo E6750 2.66 ghz ram: 3 gb ddr2 ram skjermkort: nvidia geforce 7900 gs harddisk: raptor 150 gb 10000 rpm. en ting til. og hver gang jeg rebooter så må jeg koble til nettet igjen :S Endret 24. september 2007 av 1915
wiberos Skrevet 24. september 2007 Skrevet 24. september 2007 Ja det er ikke rart det, det er octomber snart og ikke mer enn 4 grader ute. Du burde kontrollerere oppstarten, du har mulighet å bruke switches på boot.ini file (fra kjør---msconfig..boot.ini med bootlog). Du kan kontrollere Windows oppstart uten nett /drivere og med nett drivere. Om problemer er å finne allerede i det stadium, før eventuelt noe brannmur og antivirus kommer i bilde, så............
1915 Skrevet 24. september 2007 Forfatter Skrevet 24. september 2007 jeg formaterte med 3 forskjellige xp plater nå ikveld før den siste xp plata funka som den skulle. de andre 2 var noe fuck med ;// men det virker som det skal nå men takk for svar alikevell
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå